26. ledna 2015

BREAKFAST IDEAS

Pokud sledujete můj instagram, tak zřejmě víte, že snídaně je moje nejoblíbenější jídlo a občas to u mě vypadá spíš jak na hodech, než "jen" na snídani. Ale bohužel se jedná pouze o víkendy, v pracovních dnech si snídaně chystám den předem do krabičky tak, že smíchám bílý jogurt/tvaroh, mléko, ovesné vločky, oříšky, ovoce, goji, chia a jiná semínka, med...prostě to, co mi zrovna přijde pod ruku a dám krabičku přes noc do ledničky. Ráno to vše nechám na minutku ohřát a snídaně je na stole. Takový malý tip, jak si ráno ušetřit trochu času.
A dnešní článek bude takový menší souhrn mých snídaňových fotek, které se mi nahromadily v mobilu za poslední i neposlední dobu.

kaše s malinami, kokosovými chipsy, oříšky, semínky | kaše s oříšky, semínky, čokoládou a hruškou | mug cake s jogurtem a ovocem

volské oko se špenátem, fetou, tuňákem + meruňkový šmakoun | zapečené bílky se špenátem a rajčaty, tuňák, zelenina | volské oko se zeleninou a khaki


kaše s lesním ovocem a čokoládou | kaše s čokoládou, goji, fíky a banánem | avokádové brownies s lesním ovocem

žlutý meloun s jogurtem a lesním ovocem | banánové livance s ovocem, oříšky a kokosem, chia pudink | kakaová kaše s chia a kokosem, ovoce


volské oko s rukolou, tuňákem a zeleninou, smoothie | menší adventní brunch | větší adventní brunch

A jak to máte se snídaněmi vy? Která má snídaně se vám líbí nejvíce?

5 komentářů:

  1. Aaa, článek přesně pro mě :) Miluji snídaně a rána obecně. Nejlepší je, když nikam nepospíchám a mám čas si snídani v klidu vychutnat :) Za mě jednoznačně ty sladké, protože slaným snídaním příliš neholduji, po ránu potřebuji cukry :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to stejně, nejlepší je mít ráno klid a nemuset pořád sledovat hodiny :). Taky mám raději sladké, ale sem tam si o víkendu udělám ráda i slanou :)

      Vymazat
  2. Také mám z celého dne nejraději snídaně. :) Ty tvé vypadají nádherně! Obzvlášť se mi líbí ta s fíky. :)) Krásně se rozmazluješ! :) :D http://corculum.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky :) Všechno to lahodí oku a určitě i chuťovým pohárkům :)

    OdpovědětVymazat
  4. Panebože, mňám! Taky jsem takový labužník. www.jojovictus.blogspot.com

    OdpovědětVymazat