24. ledna 2015

TAG : 20 FACTS ABOUT ME

Přemýšlela jsem jakým článkem začít a chtěla jsem se vyhnout příspěvku typu "ahoj, tak vás tady vítám". Po delším rozmýšlení jsem se rozhodla pro tento tag, aby jste se o mne na začátek alespoň něco dozvěděli. Otázky jsem posbírala z několika tagů tak, aby jich celkem bylo 20. Takže kdo jsem?


1. Jak se jmenuješ?

Natalie

2. Kolik měříš?

166 cm

3. Kdy a kde jsi se narodila? Jaké jsi znamení?

29.4.1994 v Bohumíně. A jsem tvrdohlavý býk :).

4. Máš sourozence?

Ano, mám o tři roky staršího bráchu.

5. Svobodná, nebo zadaná?

Svobodná

6. Kde bydlíš? V domě nebo bytě?

V Ostravě a bydlím v bytě.

7. Máš nějaké zvíře?

Nemám. Ale doma u mamky máme jednoho uštěkaného jorkšíra :).

8. Kde pracuješ?

V realitní kanceláři a ne, nejsem makléř :).

9. Co jsi studovala?

Střední průmyslovou školu stavební, obor pozemní stavitelství.

10. Nejoblíbenější předmět ve škole?

Takový snad ani neexistoval! Dlouho jsem svého výběru střední školy litovala a moc mě to tam nebavilo. Avšak zpětně si říkám, že to nebyla až tak špatná volba a hlavně jsem tam poznala skvělé lidi, které vždy hrozně ráda vidím. Ale oblíbený předmět asi opravdu neexistoval, možná chemie v prváku??

11. Co ráda děláš ve volném čase?

Jelikož jsem každý pracovní den do 16:30 v práci, tak jsem ráda, když můžu být doma, udělat si dobré jídlo, brouzdat po internetu, něco si přečíst...A když nemám chuť být doma, tak si ráda zajdu s kamarády na dobrou kávu/čaj/drink a něco dobrého k tomu nebo třeba jen na procházku.

12. Jaká je tvá nejlepší vlastnost?

Myslím si, že jsem skromná a upřímná. A hodná!

13. Jaká je tvá nejhorší vlastnost?

Možná jsem trochu sobecká, v jistém směru trochu nedůvěřivá a hrooozně zapomínám!

14. Máš nějaké piercingy nebo tetování?

Mám dvě tetování a o dvě dírky navíc v jednom uchu (počítá se to taky?!).

15. Jakou hudbu ráda posloucháš?

V hudbě jsem patriot a mám hodně ráda české interprety + OneRepublic a William Fitzsimmons, kterého stejně beztak nikdo neznáte.

16. Oblíbená barva?

Růžová, červená, černá?

17. Oblíbené jídlo?

Jednoznačně cibulová omáčka od babičky.

18. Oblíbené pití?

Zelený čaj, momentálně ujíždím na čaji Lipton - Lemon Macaroon, káva, gin s tonikem.

19. Oblíbený obchod?

Nejvíce asi Reserved a zdravá výživa haha.

20. Oblíbený film?

Bohužel nejsem zrovna velký filmový fanda (ale snažím se jím stát!) a na téměř žádné filmy si nikdy nemůžu vzpomenout. Teď mě napadá jen Amélie z Montmartru, Nedotknutelní, Neopouštej mě, Velký Gatsby.

Doufám, že se vám tag líbil, zajímá Vás ještě něco? Byla by vaše odpověď někde podobná? Budu ráda za každý komentář!
Krásný zbytek soboty, já se půjdu vrhnout na další článek, který se zde snad brzy objeví nebo se půjdu přiblížit k pozici "filmový nadšenec" a pustím si nějaký film? :)

N.




PS: Budu ráda, když mi napíšete, jaké články by jste třeba rádi uvítali :).


 Follow my blog with Bloglovin

2 komentáře:

  1. Oblíbený obchod - zdravá výživa. To jsme dvě :D Někdy mě to tam baví vážně více, než mezi hadrama :D

    OdpovědětVymazat