25. ledna 2015

TIME TO DETOX

Týden od 19. do 25.1. byl, co se jídla a pohybu týče, hodně kritický. Už delší dobu jsem plánovala jednodenní detox/půst a po tomhle týdnu to bylo více než potřebné. Volba tedy padla na neděli. Věděla jsem, že ten den půjdu maximálně do obchodu, takže žádná velká fyzická námaha, která se při detoxu logicky nedoporučuje.
Doma jsem měla už delší dobu koupené dva čistící čaje, jeden značky LEROS a druhý TEEKANNE. Ráno jsem si tedy uvařila čaj, nalila sklenici s čistou vodou a připravila papír na zapisování počtu vypitých hrnků a sklenic.


První větší hlad se dostavil kolem třetí hodiny a když jsem na sobě cítila (bolest hlavy, oslabení, malátnost), že úplný půst celý den rozhodně nevydržím, dala jsem si kuřecí vývar se zeleninou, zalezla do postele a pustila si film (hnutí za filmového nadšence pokračuje). Za celý den jsem viděla filmy Volání o pomoc, Prázdniny a zkoukla (v poslední době často zmiňovanou) norskou reality show Sweatshop - deadly fashion u které mi i slza ukápla a rozhodně doporučují shlédnout. 
Co se samotných čajů týče, tak chuťově mi více chutnal čaj LEROS. Za celý den jsem vypila 6 hrnků čaje (cca 1,3 l) a 4 sklenice čisté vody (cca 1,4 l). Celkem tedy 2,7 l tekutin + vývar. Možná to je poměrně málo, ale více jsem toho do sebe nalít už opravdu nezvládla. Na závěr můžu říct, že už se moc těším na zítřejší houbovo-pohankové rizoto k obědu.

Máte nějakou zkušenost s detoxikací/půstem? Nebo s nějakými doplňky stravy při očistné kúře?

4 komentáře:

  1. Na sweatshop jsem koukala včera a taky jsem si u toho pobrečela trošičku. Je to šílený. A co se detoxu týče, ten jsem nikdy nedržela, neumím si to představit, protože mám hlad a chuť pořád :D ale piju hrozně moc i normálně, takže aspoň něco určitě dělám správně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě dostala na konci ta blondýnka, jak se tam rozbrečela, když se bavila s tou Sokty o její rodině. To jsem bulela jak želva. Hrozné.
      No a detox už asi zase dlooouho provozovat nebudu :D

      Vymazat
  2. detox casj vzdycky chci zkusit, ale ani nevim jaky mam si koupit.
    jinak hodlam se jit zkouknout sweatshop serial tez kdyz se o tom vusde mluvi, ale prijde mi ze kdyz pred nekolika rokama se rozpadla ta tovarna v bangladeshi tak nebyl kolem toho takovy povyk jak u tohoto, jen kvuli blogerkam ze tam jsou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě chutnal ten Leros :).
      Tak to se přiznám, že o té továrně vůbec nic nevím. Jdu si to vygooglit!

      Vymazat