31. ledna 2015

TOP 5: DAILY MAKE-UP PRODUCTS

Moje každodenní make-up rutina se za poslední týdny hodně omezila na minimum produktů.  Mé obočí už nevypadá tak hrozně, abych se bála vyjít ven bez dokreslování, moje oči se obejdou bez zvýrazňování stíny nebo tužkou a rty se bez rtěnky taky obejdou. Ráno vstávám o půl hodiny později a moje líčení mi nyní zabere cca 15 minut. Cítím se v něm dobře a přirozeně, nemusím myslet na to, jestli jsem si nerozmazala obočí nebo jestli se mi neslila rtěnka. A o to více se těším na příležitost, kdy se líčení můžu věnovat o něco déle.
V dnešním článku bych vám chtěla představit pět produktů, bez kterých se ráno neobejdu.


1. Rimmel Match Perfection - můj nejoblíbenější make-up, ke kterému se pořád vracím a dokud se bude vyrábět, tak na něj nedám dopustit.

2. Maybelline Fit me! - u pudrů jsem váhala mezi slavným NYC a tímto, vzhledem k tomu, že NYC u mě za poslední dobu trochu rezignoval a prostě přestal pudrovat, tak vítězí tenhle s praktickou pudřenkou uvnitř.

3. Řasenky vždy používám dvě, jednu na horní řasy a druhou na spodní řasy (máte to někdo taky tak?). Na horní je tady Astor Seduction Codes N°2 (a to jen protože mi došla má nejmilovanějsí Maybelline Colossal Volum' ) a na spodní řasy Oriflame The ONE se sympatickým malým kartáčkem.

4. Tvářenka Sleek Pomegranate - krásný odstín, sympatické balení, spokojenost na 1*.

5. Essence bronzing compact powder - můj první a stále poslední konturovací pudr, který mám už věky. Trochu mi vadí, že je moc do hnědo-oranžova. Příště se budu poohlížet po nějakém s podtónem do šedé (nějaký tip?).

Tohle je většinou vše, po čem ráno sáhnu. Sem tam ještě používám známý Dermacol make-up cover, pokud se mi na tváři objeví něco, co by nemělo být vidět.


Jak to máte s denním líčením vy? Používáte něco stejného jako já?

6 komentářů:

  1. Tak já teda tenhle makeup taky vyzkouším, poslední dobou o něm čtu chválu všude možně :) někdy bys mohla napsat i článek o tom speciálnějším líčení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem s ní fakt extra spokojená. Zkoušela jsem i jiné a ty mi teď leží v šuplíku, protože jsem se stejně vrátila k tomuhle :-). Díky za tip na článek, určitě časem bude :-)

      Vymazat
  2. moje líčení vypadá dost podobně - na víc se totiž v poslední době (zkouškové) ani moc nezmůžu :D moc se mi líbí odstín té tvářenky!

    OdpovědětVymazat
  3. Ten make-up jsem už dlouho chtěla vyzkoušet, ale pořád nevím, nevím.. Kryje dobře? :) Pudr vypadá dobře, hlavně je určitě super ta pudřenka! :)
    Jinak máš super instagram, hned dávám follow :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co se týče krytí tak je takové lehčí až střední, krásně sjednotí barvu pleti. Na pupínky vždy musím použít korektor, to moc nezakryje. Nemám problematickou pleť a pupínek se mi objeví jen občas, takže mi maximálně vyhovuje :-).
      A děkuji :-)

      Vymazat