21. února 2015

BANANA BREAD

Co se snídaní týče, tak hned po banánových lívancích a francouzských toustech se u mě na přední příčky řadí banánový chléb (s arašídovým/kešu máslem). Dělala jsem ho už několikrát, posledně jsem vyzkoušela trochu jiný recept a ve výsledku z toho byl nejlepší banánový chléb, který jsem kdy dělala. V dnešním článku bych se o něj s vámi ráda podělila, protože k snídaní je to jednoduše to pravé ořechovo-banánové. A taky zdravé!


Na jeden chléb budete potřebovat:

3 banány
dvě lžíce kokosového oleje
půl lžičky vanilkové esence
200 g jemných/rozmixovaných ovesných vloček
100 g celozrnné mouky 
půl lžičky skořice
špetku soli
prášek do pečiva
voda dle potřeby
nasekané oříšky 
hořkou čokoládu na ozdobení
+ můžeme dosladit medem

Postup:

1. Rozmixujeme banány na kaši, přidáme kokosový olej a vanilkovou esenci, znovu promixujeme.
2. Smícháme suché ingredience, ty přidáme k banánové směsi a promícháme.
3. Dle požadované konzistence přidáváme vodu.
4. Přidáme nasekané oříšky, promícháme a vylijeme do formy vyložené pečícím papírem.
5. Na vrch přidáme oříšky a čokoládu.
6. Pečeme v předehřáté troubě na 180° 35 - 40 minut.


DOBROU CHUŤ!

13 komentářů:

  1. Zní a vypadá to parádně, takže ukládám si a co nejdřív ho vyzkouším taky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda a určitě vyzkoušej! :-)

      Vymazat
  2. Taky už mě dlouho láká, abych si ho udělala :-) Musím si tento recept někam založit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě udělej, k snídani je fakt dokonalý :-)

      Vymazat
  3. Joooo, banánový chleba miluju. Je to úžasně jednoduché a táááák dobré. Jinak na blogu mám i recenzi na Bubba chléb z Poruby. Kam se na ně hrabe můj výtvor .. Ti pečou nejlepší banánový chleba na světě :D

    www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to vážně dobře!:) Musím to zkusit:3

    OdpovědětVymazat
  5. Ukládám recept!:) jak dlouho vydrži když se nesní hned? Www.jojovictus.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší :-)..Já ho většinou sním během čtyř dnů, více nevím :-)

      Vymazat