25. února 2015

OOTD | 21.2.

Nemám v plánu se na blogu nějak závratně ubírat k odvětví "fashion" a outfitové (jen to slovo mám problém vůbec vyslovit) články se zde určitě často objevovat nebudou, ale jednou za čas, když se o víkendu někam chystám a mám důvod a čas popřemýšlet, co si na sebe vezmu, tak se tady sem tam něco objeví (čti maximálně tři fotky v zrcadle).  A jelikož 18.2. oslavil můj taťka kulaté narozeniny a konala se velká oslava, tak ten důvod byl.
Věděla jsem, že určitě půjdu v sukni a už den předem jsem přemýšlela, jakou sukni vyberu a hlavně co si vezmu k ní. Po převlečení asi pěti kousků nakonec zvítězila tahle hadí halenka z Manga, k ní jsem si vzala černou sukni z Reserved, kabelku z New Yorker a kotníkové boty na klínku z House.



Tak snad jsem taťkovi na jeho oslavě neudělala ostudu, co myslíte vy? :-)

9 komentářů:

  1. Kráska! Je mi líto, že jsem nemohla na narozeniny dorazit :( Doufám, že jste si to užili! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-* Počítala jsem, že tam budeš a ty nikde...Bylo to fajn :). Snad se brzo uvidíme jinde ;-)

      Vymazat
  2. Určitě si na oslavě ostudu neudělala! Outfit je úžasný a moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta hadí halenka je prostě dokonalá! :)
    Děkuju moc za pochvalu blogu, tvůj se mi taky líbí a proto ho sleduju! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Na tu kabelku jsem taky koukala a když ji vidím, tak asi neodolám :D Moc ti to sluší a ta halenka je zajímavá. Tvůj blog jsem objevila nedávno a moc se mi líbí :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám radost :-). Já u té kabelky moc dlouho neuvažovala, jestli ano nebo ne :-))

      Vymazat
  6. teda Natálie, perfektní! :) vůbec bych se nezlobila, kdybychom tu outfity viděli častěji a ne jen focené v zrcadle, protože by to rozhodně stálo za to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi mě moc potěšila, ale bohužel nemám fotky na co fotit, z telefonu by to asi nebylo to pravé. Myslím, že zatím zůstanu u těch zrcadlových, tam to z toho telefonu docela jde :-))

      Vymazat