17. února 2015

17.2. | RANDOM

I přesto, že se konečně vracím domu za světla a ranní (když se zadaří) sluníčko mi (pokud neodcházím ještě za tmy) zpříjemňuje cestu do práce, tak poslední týdny pravidelně usínám v devět, maximálně o půl desáté. Trochu se děsím chvíle, kdy budu mít více starostí a povinností, než jen tu jednu jedinou a (řekla bych) nejsnadnější - postarat se pouze sama o sebe. Spím kolem osmi hodin denně a nedokážu si představit, že by to někdy mělo být hodin šest...pět?! Pro mě doslova noční můra. 
A kvůli této mé nóbl potřebě spát osm hodin denně, šel blog na chvíli stranou. Dnešním článkem začínám (ne)pravidelnou rubriku RANDOM. Shrnutí, co jsem poslední týdny/dny dělala/jedla/pila/atp.

kokosový chia pudink 
Čerstvý Boby poprvé
první letošní běhání venku
večeře (salát, rajče, cibule, avokádo, vajíčko, lněná semínka)
Mosty u Jablunkova
zasloužené halušky (Horská chata Studeničné)
morning stories aka miluju KeepCup
burger s falafelem
premiéra v Mohitu a nutněpotřebujiněconakrk (NY)
večeře v The Pub
Čerstvý Boby podruhé

PS: Největší radost mi udělala informace, že William Fitzsimmons (srdíčko zaplesalo) vystoupí na Colours of Ostrava. Slzy štěstí a radosti už jsem uronila.

PS2: Naprosto mě dostal seriál True Detective. Geniální, napínavý, GENIÁLNÍ. Hnutí za filmového nadšence se mírně pozastavilo a začíná se ve mně probouzet nadšenec seriálový. 

2 komentáře:

  1. pekny random:) jak delas ten kokosovy chia pudink jestli se muzu zeptat?:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu, budu rada kdyz se pripojis:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2015/02/beauty-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-)
      Do sklenice naleju kokosové mléko z plechovky, přidám dvě lžíce chia, někdy dosladím třeba medem nebo nějakým sirupem (javorový, datlový,..), zamíchám a nechám to přes noc v ledničce :-). Ráno přidám co chci a je to ;-)

      Vymazat