25. března 2015

BREAKFAST IDEAS | 2

Proč ty víkendy tak rychle utíkají?! Od doby, co jsem psala první snídaňový článek, neutekla zase tak dlouhá doba a já už běžím s druhým. Fotek se mi nahromadilo dostatečně na to, abych se o ně mohla s vámi podělit a třeba i někoho inspirovat. A já už se zase těším na víkend! Co vy?

nálož ovesných kaší
ovesná kaše tentokrát s oblíbenou tahini pastou | kokosový chia pudink | nejlepší francouzské toasty s hořkou čokoládou
ovesná kaše | ovoce, jogurt, tahini, šmakoun, kokos | ovesná kaše
chia pudink | ovesná kaše + smoothie | ovesná kaše + hromada ovoce
banánové lívanečky | vajíčka, slanina, sýr, zelenina | jogurt, ovesné vločky, ovoce, másličko
Kterou snídani by jste si vybraly/i vy? :-)

4 komentáře:

  1. Wow, všechny ty snídaně vypadají skvěle, ale já osobně bych si dala asi nějakou tu ovesnou kaši s hromadou ovoce (ovesnou kaši prostě miluju♥) a nebo bych vyzkoušela něco s chia semínky:3
    http://monniegawlasova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. o božíčku ty kaše ♥ to je něco pro mě ! :D

    OdpovědětVymazat
  3. všechno to vypadá naprosto dokonale <3

    OdpovědětVymazat