21. dubna 2015

21.4. | RANDOM

Při pohledu do složky s fotkami v mém mobilu, mám většinou pocit, že jen jím nebo kávičkuji. Snad se nikdo nebude zlobit, že dnešní foto-článek bude tak trochu hlavně okolo jídla a pití. Tyhle články jsou pro můj telefon vždy velká očista, konkrétně teda pro složku "obrázky", kdy si, po dopsání článku, většinu zveřejněných fotek z mobilu (a často i z počítače) vymažu, abych v tom neměla chaos a mohla fotit kávičky, dortíčky a jídla ze všech stran a úhlů nadšeně dál! 
Co se týče zálohování fotek, tak se přiznám, že nejsem zálohovací typ. Hodně fotek mažu a nechávám si jen ty opravdu důležité. Jak to máte s mazáním a zálohováním fotek vy?

oblíbené místo - Čerstvý Boby 
večeře a výborný hummus z Albertu
konečně se ukázalo sluníčko
poprvé v Café+ (jídlo+ceny→1, interiér+obsluha→5)
navštívila jsem Velký svět techniky a bylo to skvělé
oblíbené slip-on
tahle snídaňová směs za mě ne, ale lákají mě jiné příchutě
oběd (vepřová líčka) ve skvělém /novém/ Si
Čerstvý Boby podruhé a začala jsem ujíždět na capuccinu
Vietnam v Ostravě! (Šenovská tržnice)
konečně přišel čas na Conversky (a letos toužím po černých)
farmářské trhy Futurum, které se mi moc nelíbily
trénovala jsem na NIGHT RUN a bylo to perfektní
nedělní snídaně v Ostravance
melounový fresh se stal mým oblíbencem
zúčastnila jsem se mého prvního cuppingu - Ostravanka Coffee Shop

Při prohlédnutí těchto fotek si uvědomuji, kolik skvělých kamarádů mám a že volný čas vlastně trávím jen tím, co mě nějakým způsobem naplňuje a dělá radost. Krásný zbytek úterý! :-)

3 komentáře:

  1. Hezký fotky :) já nejsem schopná to mazat, takže už mi mobil hlásí asi třetí aktualizaci, kterou nemůže nainstalovat, protože na ní není místo :DD

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek plný fotek, až jsem z toho dostala chuť na nějakou dobrotu :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. krásné fotky,moc ti závidím,že bydlíš v centru :/ v Čerstvých bobech jsem ještě nebyla,ale hodně lidí si to tam chválí tak to budu muset jít taky někdy vyzkoušet :D

    OdpovědětVymazat