9. dubna 2015

MY BEDTIME ROUTINE

Mezi večerní hygienou a ulehnutím ke spánku mám vždy jeden, teď už rutinní, krok. Konečně jsem si na něj zvykla a nemám problém ten čas tomu věnovat. A když vidím nějaké výsledky, tak to zase taková otrava není ;-). 



1. RICINOVÝ OLEJ - Saloos
zázrak na růst řas/obočí! Bohužel jsem v mých pubertálních letech objevila pinzetu a z mého obočí udělala něco, na co ani nenalézám vhodné pojmenování. Už jsem si myslela, že budu do konce života žít s tím výtvorem, co jsem měla místo obočí, ale ricinový olej mě doslova zachránil. Sice pořád to není takové, jaké bych chtěla, ale už dokážu vyjít mezi lidi i bez dokresleného obočí.

2. BEAUTIFUL HANDS - Dermacol
hezké ruce a upravené nehty beru u ženy jako samozřejmost. Proto krémuji, jak jen to jde a krém na ruce mám vždy při sobě, nejen u postele. Tenhle konkrétně jsem si hodně oblíbila hlavně díky skvělé konzistenci, rychlého vstřebávání a příjemné nevtíravé vůni (a děkuji za něj ♥).

3. FOOT CREAM - Oriflame
přiznávám, že tenhle krok občas vynechám, protože krémování nohou je prostě opruz. U krémů na nohy nejsem nijak zvlášť vybíravá a vystačím si s málem. Nanáším jej vždy v dost velké vrstvě, chvíli počkám a obleču huňaté ponožky. Tenhle mi sice úplně nevoní, ale k nohám mi snad nikdo čuchat nebude, ne?

4. 100% COCOA BUTTER - Cococare
nikdy předtím se mi nestalo, že bych měla u nějakého kosmetického produktu chuť si do něj kousnout! A u tohohle ji mám vždy, je totiž perfektní! Používám ho na rty nebo suchá místa.

5. NAIL FOOD - Oriflame
upřímně ani pořádně nevím, jestli to mým nehtům něco dává, ale už jsem si zvykla jej každý večer používat. A jestli to nepomáhá, tak alespoň to nádherně voní!

6. ZÁZRAČNÝ KELÍMEK - Oriflame
střídám ho s kakaovým máslem na rty a suchá místa. Těhle kelímků už jsem měla několik, konkrétně tenhle je karamelový a v zásobě mám ještě čokoládový. Dost nepraktické, co se týče toho nanášení prstem, ale štětečkem je to fajn. 


A jak vypadá vaše večerní rutina?


PS: včera jsem byla v ostravském Minikině na norském filmu Proti přírodě, který se mi moc líbil a můžu ho jen doporučit. Až na ten nedokončený konec teda...

3 komentáře:

  1. Moja rutina je asi taká, že si opláchnem tvár a nakrémujem Nivea Baby :)
    Tvoja je super!
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  2. Já před spaním nevynechám balzám na rty a krém na ruce :-).
    Zvu vás všechny na giveaway, ve které můžete vyhrát úžasné sérum na řasy určené pro zhuštění, prodloužení a větší objem řas :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Ružový krém od Dermacolu je skvelý, používala som ho hlavne v práci kde som fakt ocenila jeho rýchlu vstrebateľnosť a presne ako píšeš, vonia nie nejako intenzívne, ale pekne. A ten obal, kolega mi ho stále kradol, asi sa mu páčil.
    Bianka

    OdpovědětVymazat