5. dubna 2015

SPRING WISHLIST

Venku to moc jarně nevypadá a můj "spring wishlist" taky moc ne. Upřímně, ty květované kousky jsem tam šoupla tak trochu z donucení, protože jsem se na ten, původně pohřební černo-bílo-hnědý (s barevným nádobím) spring wishlist, nemohla dívat.

Untitled #4

A teď tedy konkrétně a popořadě:
  • SLIP-ON - hadí vzor nebo černé, anebo oboje?
  • JARNÍ MOTIVY - jarní hřeb mého wishlistu - barvy, kytky, konečně jaro. Tyhle motivy se mi opravdu hrozně líbí a doufám, že v něčem podobném nebudu vypadat, jak trochu nepovedená kytka. 
  • HOLÍNKY - přece jenom to jaro pořád nikde a já si pokaždé, co jdu někam v dešti, říkám, že už bych si ty holínky mohla konečně pořídit.
  • KŘIVÁK - ten už hledám docela dlouho. Před časem jsem si objednala něcojakokřivák na aliexpress, ale ta kvalita je příšerná. Oblečený sice vypadá docela hezky, ale tím to taky končí.
  • VELKÁ ČERNÁ KABELKA - neverending story, co se hledání týče. 
  • BÍLÁ KOŠILE - klasická, jednoduchá, dobře sedící a hlavně kvalitní + příjemný materiál.
  • ČERNÁ MAXI SUKNĚ - maxi sukním jsem propadla loňské léto a moje první (a bohužel zatím i poslední) šedá sukně byla v létě nošená skrz naskrz pořád a furt  opravdu často.
  • BAREVNÉ NÁDOBÍ - původně jsem si říkala, že nebudu zbytečně kupovat další a další hrníčky, mističky,...ale když ono prostě nejde odolat. A takové barevné jsou prostě skvělé.
  • ČERNÉ SAKO - jednoduché, postavě lichotící, cenově přijatelné. Kde tě najdu?

A při dopisování tohohle článku můžu říct, že jednu věc už mám a druhou mám objednanou. Tipnete si které? A co máte na svém jarním wishlistu vy?

9 komentářů:

  1. Slip-ony se mi poslední dobou hrozně líbí a chci si je hrozně pořídit :) barevné nádobí je hrozně hezoučký, ale mám tolik hrníčků a misek, že kdybych si koupila nové, nevěděla bych kam to dávat :D bílá košile je super, taky si ji chci pořídit :) Mas ve wishlistu moc hezké veci, ve většině se s tebou shoduji:)

    OdpovědětVymazat
  2. slip on chcem aj ja, inak všetko vyzerá super .)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  3. Wishlist vypadá fakt dobře:3
    http://monniegawlasova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. O těch hrníčkách a mističkách mi povídej...:D Já mám asi nějakou mánii, vím, že už nemůžu kupovat další, ale neumím to ovládat a jakmile někde vidím něco hezkého, tak mám prostě pocit, že bez toho nemůžu žít...Hrnečků mám už docela dost a občas si říkám, že by se nějaký starší kousek, co už se mi tak nelíbí, mohl rozbít...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím rozbíjením to mám úplně stejně! :D

      Vymazat
  5. sako, košeľa, kabelka, bunda a sukňa sú dokonalé :) tiež som v poslednej dobe posadnutá čiernou,bielou a šedou farbou v mojom šatníku.. máš pekný blog :) http://ladyminimalism.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Pekne kusky, tiez by sa mi zisla kvalitna biela bluzka a cierne sako. Niet nad klasiku :)
    http://theraspberrylipstick.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Košile, kožená bunda, sukně a slip-ony -> naprosto ideální! :)) Nějaký tip kde sehnat tu černou maxi sukni?:))

    www.rinakrois.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mě asi Reserved, téměř všechny sukně v moji skříni mám z Reserved. I tu šedou maxi a určitě tam bude i černá, alespoň doufám! :-)

      Vymazat