2. dubna 2015

TOP 5: MARCH

Měsíc březen se před dvěma dny uchýlil ke konci a dnes už tady máme druhý duben. Mám pocit, že čas letí čím dál rychleji a já ho čím dál tím méně využívám k něčemu produktivnímu a smysluplnějšímu než je postel nutný odpočinek a vysedávání na sociálních sítích brouzdání po internetu. Věřím a doufám, že je to tím počasím a předešlým zimním časem. Přicházela jsem domů za šera a byla jsem lenivá unavená dělat něco duchaplnějšího. A jelikož se nám před pár dny čas konečně změnil a já se domů vracím za krásného světla, tak očekávám více energie a snad i větší produktivnost.
V dnešním článku vám chci ukázat mou TOP 5 v měsíci BŘEZEN.



1. "do you speak love?"
už delší dobu sháním krásně červený lak na nehty a už už jsem si chtěla koupit jeden nechutně drahý od Sally Hansen. Avšak po dalším kole hledání té pravé červené, jsem si všimla tohohle laku od Essence. Netrvalo dlouho a už ležel v košíku a večer i na nehtech.


2. Lipton - Lemon Macaroon
pokud ho někdo neznáte, tak si ho co nejdříve zajděte koupit! Tohle je můj jediný pytlíkový čaj, který si kupuji opravdu pravidelně. Slyšela jsem, že jsou výborné i ty další příchutě (Blueberry Muffin a Strawberry Cupcake) a já si pro ně hned zítra zajdu.


3. Adidas Arianna III
má láska k balerínám se začíná měnit na lásku k teniskám. Od té doby, co mám tyhle, jsem na sobě snad jiné boty ani neměla. Moje srdíčko sice pořád plesá u tenisek New Balance, ale pořád nemůžu najít tu onu barevnou kombinaci.


4. Transparetní pudr Essence
žádný Stay Matte ani transparentní pudr od NYC, ale tenhle! Už nechci vyzkoušet žádný jiný a doufám, že ho Essence nikdy nepřestane vyrábět. Pudr-zázrak. 


 5. Vinted rulezz
moc často tam nenakupuji, ale jelikož jsem si dost protřídila šatník, tak jsem tam koukla a objevila tenhle poklad kabát. Co k tomu ještě říct? Stál sto osmdesát osm korun českých.



 Co říkáte na mé oblíbence? Jaké máte oblíbence za měsíc březen vy?

11 komentářů:

  1. Strawberry cupcake je opravdu moc dobrý. A krááásně voní!:)

    OdpovědětVymazat
  2. TY BOTY!!! Jsou nádherný! A ten kabát taky :) Mimochodem působíš hrozně sympaticky:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Já se za březen zamilovala do chubby sticků od Astoru - strašně moc :)

    OdpovědětVymazat
  5. ten kabát je krásny a za takú cenu!
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  6. Pudr už bych potřebovala nový a ráda bych vyzkoušela ten transparentní - asi se tedy podívám po tomto.. :) Jinak ty tenisky vypadají skvěle!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Na pudr se určitě podívej, nedám na něj dopustit :-).

      Vymazat
  7. No tak ten kabát!! Kup století! S tím pudrem od Essence jsem byla také dost spokojená, asi si ho koupím znovu, až dopotřebuju Stay Matte, už mi nevyhovuje tak, jak kdysi. A podobný červený lak od Essence mám, ještě jak měli starý design lahviček :)

    OdpovědětVymazat
  8. ten zelený čaj mi taky moc chutná! i borůvková verze je supr :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten zelený čaj mám veľmi rada a kupujem ho neustále, má úžasnú chuť, našla som ho vďaka akémusi blogu a od tej doby pijem hlavne tento, striedam ho len výnimočne s iným, aby som si naň príliš nezvykla. Červené laky od Essence mám veľmi rada, pretože dobre držia, pekne kryjú a rýchlo schnú, sú omnoho lepšie než Miss Sporty a dokonca sa mi zdá, že vydržia viac ako 60 seconds od Rimmelu a to je už čo povedať. A k tomu púdru mala som ho rada, kým bol sypký, tento zlisovaný mi až tak nesedí, musím sa s ním prepúdrovať, čo som pri sypkom nemusela.
    Bianka

    OdpovědětVymazat