8. května 2015

8.5. | RANDOM

Počasí se opět na chvíli umoudřilo, ukázalo se sluníčko a mě se zase v telefonu nahromadilo dost fotek, u kterých si říkám, jak skvělý měsíc duben a začátek května byl. Doufám, že si užíváte dnešní volný a prosluněný den, protože zítra i v neděli už (prý) budeme bohužel zase bez sluníčka. Já dnes vyrážím grilovat. Letos poprvé a už se nemůžu dočkat! 

oblíbené CO KAFE


v dubnu jsem měla narozeniny a dostala ty nejlepší dárečky
miluju ledové latté
a procházky!
skoro jako ze žurnálu! haha
co by to byl za random bez Čerstvých Bobů
krevety v kokosové mléku (recept)
tofu do smoothie?
oběd s Lindou
večeře v AU PÉRE TRANQUILLE
trochu jara do bytu a nejvoňavější šeříky
procházka a ledové latté z Ostravanky
Krásný prodloužený víkend všem!

17 komentářů:

  1. Krásné fotky!:)
    mohla bych se zeptat, nevíš kde se dají koupit ty musli srdíčka?:)
    http://monniegawlasova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-). Srdíčka kamarádka kupovala v Rossmannu :-)

      Vymazat
  2. nice photos! :) i love this lip butter by nivea :) can we follow each other by GFC? :)
    greetings!
    Vivi! :)

    Vivienne Night Blog
    www.viviennenight.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. To je jídla!
    V Danielovi a palačinkárně jsem to milovala. :)
    Ela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teda palačinkárně dala už druhou šanci a bohužel...Mě ty palačinky nijak moc nechutnají :(

      Vymazat
  4. Miluju šeříky, nejhezčí jsou ty úplně tmavé :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Moooc krásné fotky! Zrovna jsem projížděla galerii a říkala jsem, že musím taky nějaký takový článek připravit. :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Úžas!! :O :*
    Zbožňujem chutne nafotené jedlo a kvalitné fotografie :) Lepšia kombinácia asi ani neexistuje. ;)

    www.everydaywithlola.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne fotky, môžem vedieť s čím fotíš? :) A ten balzam od Nivei ti závidím! :))
    ChristyShades

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) a fotím pouze mobilem....iPhone 5S

      Vymazat
  8. není dobré se v čase oběda koukat na všechny tyhle dobroty! snědla bych celou lednici... :/ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha, taky jsem ho musela sepisovat najezená :D

      Vymazat