17. května 2015

BREAKFAST IDEAS | 3

Víkend je zase u konce a zítra vzhůru do pracovního týdne, ve kterém už mám naplánováno pár milých schůzek a káviček, a tak se těším. Jen si asi budu muset nachystat holínky a deštník! Téměř už uplynulý víkend byl víc, než skvělý a závěr víkendu trávím na zahradě, kde (snad) chytám nějakou tu barvu. Po dnešní snídani jsem také mohla dokončit tradiční snídaňový článek a tady je! :-)

ovesná kaše s kakaem | ovesná kaše s acai | ovesná kaše 
smoothie-tofu-acai bowl | ovesná kaše | ovesná kaše + nejlepší mango
ovesná kaše | smoothie bowl | ovesná kaše
zapečené bílky + nejlepší čaj | vajíčko na měkko | omeleta se zeleninou + tvaroh
banánové lívanečky | ovesná kaše | ovesná kaše s karobem
A co máte ke snídani nejraději vy?

10 komentářů:

  1. ty kaše! <3
    kde jsi prosím koupila tu srdíčkovou misku?:))

    The Balanced Brunette

    OdpovědětVymazat
  2. Tak pro tu srdíčkovou misku jedu! :D Hrozně se mi zalíbila u Lucky z ACOS a od tý doby jsem přesvědčená, že z ní musí všechno chutnat mnohem líp a na instagram je jako dělaná že jo :D Takže hned jak bude možnost jedu do Sconta. JInak ty kaše s malinama a s jahodama! <3 Vlastně vůbec na všechno to ovoce, co ta máš, se mi zbíhaj sliny :) Máš supr blog a nově teda musím sledovat i instagram, protože jestli takovýhle ňamky přidáváš denně, tak si to nemůžu nechat ujít! :) Pokud by tě tvůj blog zaujmul, budu ráda, pokud budeš mým pravidelným čtenářem :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někde jsem četla, že by tu misku měli mít snad i v Kik!
      Moc děkuji, tvůj blog sleduji skrze bloglovin ;-)

      Vymazat
    2. On už je na bloglovin? Tak to díky za info, mně se ho tam stále nedaří najít :)

      Vymazat
  3. tomu říkám fantazie, krásně si s tím vyhraješ :) já mám nejčastěji sladké snídaně (kaše, lívance, banánové chlebíčky atd.), ale třeba vajíčkama nikdy nepohrdnu! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám častěji sladké než slané :)

      Vymazat
  4. Ty mávaš aké super raňajky :O Ja sa musím priznať, že mne sa to ráno nechce pripravovať, takže začínam vždy až desiatou v škole. Ale keďže som sa rozhodla, že sa budem zdravšie stravovať, tak sa budem musieť prekonať :D
    Michelle

    OdpovědětVymazat
  5. božee!! sbíhají se mi sliny! .(:D
    http://monniegawlasova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat