2. května 2015

FAVORITE SKIRT

Sukně je asi můj nejoblíbenější kus oblečení. Nikde nic (většinou) nepne, neleze (i když...), nezařezává, nepadá, skryje má tolik nenáviděná stehna a když se zadaří, tak také umí opticky zeštíhlit. Proto přicházející jaro ve volném čase vítám nejčastěji v sukni. Do práce v sukni často nechodím, přilepená na židli nikoho moc neoslním nezaujmu a pohodlně se při celodenním sezení v sukni taky úplně necítím. Ale jakmile nastane víkend, tak často nevím kterou vybrat. První květnový prodloužený víkend jsem se sešla s Lindičkou, zašly jsme si na oběd a také vznikly tyto fotky (děkuji!). U výběru sukně jsem se tentokrát dlouho rozhodovat nemusela, tuhle mám sotva týden a jen čekala na vhodné počasí!
tenisky - Converse, sukně, tričko - NY, svetřík - Reserved, taška - F&F
Jak jste si užili prodloužený víkend vy? 

20 komentářů:

  1. Jeeee <3 mega mě překvapil ten náhled v bloggeru, že tady u tebe je outfit post?! Skvělý fakt! Sukně je úžasná a tobě to moc sluší :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím, já bych z toho byla taky překvapená! :D. Moc děkuji Domi <3

      Vymazat
  2. Já taky sukně nosim moc rada, jen v poslední době jsem je vystřídala za kalhoty :-) tahle asymetrická ti moc sluší, upřímně je to asi první outfit, ve kterém se mi líbí. A moc pěkně zvolena lokace :-) !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Psala jsem ze špatného úctu, tohle je kdyztak můj blog: www.realist-on-the-rainbow.blogspot.cz

      Vymazat
  3. Krásny, jednoduchý a na bežný deň :) Sukne nemám moc rada, ale táto sa mi zapáčila :) A tá kabelka je tiež kúsok aký dlhšie zháňam :)

    www.life-by-romi.blogspot.sk


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-). Tahle taška byla super koupě, když jen někam jdu, kam nepotřebuji moc věcí, tak většinou sahám po téhle :-)

      Vymazat
  4. Krásny, jednoduchý a na bežný deň :) Sukne nemám moc rada, ale táto sa mi zapáčila :) A tá kabelka je tiež kúsok aký dlhšie zháňam :)

    www.life-by-romi.blogspot.sk


    OdpovědětVymazat
  5. Moc lěpná sukně :) Zajímavá a moc ti sluší :) Mám ráda, když holky nosí sukně, je to v podstatě jediný, co máme od kluků odlišný :D
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
  6. Strašně krásný outfit!:) jinak na některých fotkách v tomhle příspěvku mi strašně moc připomínáš Niki z acupofstyle!:D:)
    http://monniegawlasova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem si ty fotky pečlivě prohlídla a podobu jsem moc nenašla teda :D. A děkuji :-)

      Vymazat
  7. Krásna sukňa a pekný blog! :)
    Stávam sa tvojou novou odoberateľkou a buedm rada ak tak spravíš aj ty.
    Preto ťa pozývam na môj blog ♥ :

    www.everydaywithlola.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ta sukne je skvela, ja si ted koupila dve basicový v H&M a plánuju je nosit do roztrhání :)) Sluší ti to!
    www.rinakrois.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ještě uvažuji o téhle v černé, hodně jsem si ji oblíbila :-). Děkuji moc :-)

      Vymazat
  9. wow, tohle je naprosto skvělý outfit!!
    Style by Eliza

    OdpovědětVymazat
  10. tyhle "zabalovací" sukně vypadají skvěle, také se mi moc líbí :) já osobně sukně téměř nenosí a pěkně mě to štve, protože se v nich cítím tak krásně žensky a přesně jak říkáš - nikde nic netlačí, takže se cítím (skoro) volná jako pták :D :))

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherný outfit a ta sukně je opravdu originální :))


    LENNY MALI in DK

    OdpovědětVymazat