24. května 2015

LEOPARD & BOYFRIEND

I přesto, že jsem v nedávném článku psala, že si dám na čas zákaz nakupování oblečení, tak jako naschvál začnou mít všude nějaké slevy. Začalo to -30% víkendem v F&F, kde jsem si malou radost udělala, a pokračovalo -30% Reserved(em), kde jsem se plácala po zádech, protože jsem odolala a odešla s prázdnou. Jenže posléze zjistím, že Reserved přišel se slevou -40% na vše a tím mi mé téměř úspěšné snažení úplně pokazil! Ale nalhávám říkám si, že jsem ty crop topy i tu tašku fakt potřebovala. Ale o tom snad jindy.
Nicméně jedna z F&F věcí, která mi přistála v košíku, je tohle černé sáčko, které je ze skvělého splývavého materiálu a už nyní ho považuji za nejlepší kup měsíce květen. 
A tohle místo mě v Ostravě fakt baví!

džíny-NY, tílko-H&M, sako, taška-F&F, boty-Gate

A závěr tohohle dne dopadl nejlíp, jak mohl!
Čerstvý Boby & BonGusta

Ulovily/i jste taky nějaký super kousek ve slevách? :-)

7 komentářů:

  1. ty leopardí slip-ony jsou naprosto boží!:)
    http://monniegawlasova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ten outfit je podařený, černou se nikdy nic nezkazí a slip-ony k tomu dokonale ladí :) Boyfriend styl mě na blogerkách strašně baví :) - já jsem víc na slim :)) A moc závidím holkám, kterým sluší vlasy v gumičce, protože mi vůbec ne! :( :D
    https://janetsonrisa.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to sluší krásné botky :)

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY!:) Budu moc ráda, když se zapojíš!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat
  4. to sako je boží :) a ty kostičky z BonGusty miluju ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nám ty kostičky zrovna vůbec nechutnaly hehe :-) A děkuji :-)

      Vymazat