6. května 2015

NEW IN | CHOIES

Se záměrem, že si koupím černý trenčkot, který opravdu (tentokrát fakt vážně) potřebuji, jsem se rozhodla podívat na asijský eshop CHOiES, o kterém jsem toho spoustu, převážně kladného, slyšela. Co se týče asijských eshopů, osobně se jim spíše vyhýbám, ale rozhodly recenze a Choies jsem dala alespoň šanci. A myslím, že ne poslední.
Musím říct, že jsem se držela zkrátka a vybrala si pouze dva kousky. Ovšem, jak jste si asi všimli, na fotce něcojako trenčkot sice mám, ale k černé barvě má poměrně daleko. Bohužel vyhrála tato krásná meruňková! A k tomu jsem se, na první pohled, zamilovala do jednoduchých šedých šatů s průstřihy. Tak už pryč se zimou! Pokud dá počasí, čas a Lindička se se mnou nepřestane kamarádit, tak se tady snad brzy objeví další outfitový článek a možná i s nějakým z těchto kousků. Ale nemyslete si, černý trenčkot už mám taky a v tom bych nejradši i spala, jak je perfektní!


Meruňkový trenčkot je z lehoučkého materiálu, za což jsem ráda. Přišel lehce pomuchlaný, ale to se dalo čekat. Dost mi vadí, že nemá kapsy a pásek v pase, spokojenost tak na 1-. Velikost M mi sedí akorát, u S bych zřejmě měla krátké rukávy, což by v podstatě ani nevadilo, protože rukávy se dají vyhrnout a připnout páskem na knoflík. Stál mě 19,48 euro.

Šedé šaty mám taky ve velikosti M. Velikost S bych měla 100% malé, protože jsem holka prsatá přes hrudník trochu objemnější a už teď mám ty průstřihy dost vysoko, že si musím dát pozor, aby mi nebyl vidět spodek podprsenky (což mě hodně štve). Takže tady mě ilustrační fotka na eshopu dost zklamala, slečna tam průstřihy měla až v půli břicha (a to ještě měla zvednuté ruce!). Ale ona byla hubená žejo! Myslím, že by se asi nic nestalo, kdybych si objednala velikost L. Ale musím říct, že jsou skvělé a ty průstřihy vypadají perfektně. Šaty mě stály 11,74 euro.

Objednávku jsem vytvořila 11.4. a hned ji kartou zaplatila, 16.4. mi přišel email, že byla zásilka odeslána a domů mi dorazila 5.5. Balík přišel doporučeně a každý kousek oblečení byl zabalený zvlášť v sympatickém sáčku se zipovacím zavíráním. A poštovné je po celém světě zdarma, což je skvělé.

Jakou máte zkušenost s Choies vy?

9 komentářů:

  1. Hned se juknu, co tam mají pěkného. Píšou i, prosím tě, z jakého materialu obleceni je? 🌺 děkuji za inspiraci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo. Píšou, ale nic extra konkrétního :-)

      Vymazat
  2. Taky se jim spíš vyhejbám. Jsem taky celkem prsatá holka, takže se bojim velikostí a i kvality. Zas tak levné mi to nepřijde, takže si radši koupim něco v obchodě a zkusím si to, než abych to pak musela prodávat. Ty šaty jsou ale pěkné :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Trench vypadá skvěle! Hrozně se mi líbí ta barva! :)
    www.rinakrois.com

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Z Choies mám len jednú mikinu, ktorá sa každému páči a mám ju asi za 15 kč a zo sekáča :D :-) Určite ale plánujem niečo objednávať, už mám v záložkách pár vecí, dobre si si vybrala <3
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  6. Ten Trench vypadá moc luxusně!:)
    http://monniegawlasova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. já mám z asijských eshopu respekt kvůli velikostem, ale ten kabátek vypadá vážně krásně :)

    OdpovědětVymazat