19. května 2015

ROYAL BLUE

Občas se mi stává, že si pořídím nějaký kus oblečení, horlivě si ho zamiluji a po nějaké době se mi tak obnosí, že se mi přestane líbit a chci ho prodat. Nejinak to bylo s tímto sáčkem. Mám ho už celkem dlouho a bylo období, kdy jsem ho nosila takřka denně, teď už ho vytahuji jen sporadicky a plánuji ho prodat dál.
Takže pokud by jste měla některá zájem, tak mi napište do komentářů email a já vám napíšu bližší info. Je to sako z H&M ve velikosti 34, ale u této velikosti to ani neleželo. Samy vidíte, že já velikost 34 ani zdaleka nepřipomínám! Je to tak 36/38.

sako-H&M, top-NY, džíny-Lindex, kabelka-F&F, boty-casnaboty

Míváte to s tím obnošením nějakého, předtím oblíbeného, kousku taky někdy tak jako já?

6 komentářů:

  1. Tak to jsme na tom stejně :D Když si koupím něco nového, tak to nosím furt, pak je to jednou dýl v pračce a ten kousek má u mě najednou pauzu :D
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Aj ja to tak často mám. :D Najprv som z tej veci úplne nadšená a po niakom čase aj zabudnem že ju mám. :) Moc sa mi páči tvoja kabelka. :) Pristane ti to :)
    Pozývam na môj blog :
    www.everydaywithlola.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju královsky modrou :) A tobě mooc sluší !
    LENNY MALI in Denmark

    OdpovědětVymazat
  4. Kabelku by som hneď brala ♥ Modrá ti pristane!

    OdpovědětVymazat
  5. jééé, mám stejné sako :) je to skvělý kousek, škoda. měla bych ho asi taky zase po dlouhé době vyvětrat :D

    OdpovědětVymazat