1. května 2015

TOP 5: APRIL

Krásný první máj, Svátek práce, den zamilovaných a taky den volna. Já tento den beru jako den volna k víkendu navíc, líbat pod rozkvetlou třešní mě nikdo nebude. Doufám, že vy si tenhle den užíváte, tak jak chcete a z, ne moc hezkého, počasí nejste ani trochu protivní naštvaní.
Já se ještě převaluji v posteli a sepisuji tenhle článek. Jelikož se duben uchýlil ke konci, tak je tady prostor pro dubnovou TOP 5.
zdravím z odrazu v brýlích

1. "purple pink"
začínám stejně, jako u březnové TOP 5 a to oblíbeným lakem. Dnes je tady opět lak od Essence a tentokrát je to tahle krásná fialkovo-růžová barva s jakýmsi oceněním "colour of the year".

2. Sleek tvářenka - pomegranate
tuhle tvářenku mám asi ze všech svých tvářenek nejraději. Odstín "pomegranate" se nejvíce hodí jak na podzim a zimu, tak také na takový ten podzimně zimně jarní duben, jako byl právě teď. O krásném, jednoduchém Sleekovském provedení netřeba nic psát, snad všichni víme. 

3. Sluneční brýle
Loni na festivalu jsem ztratila (ach ty promile) moje nejoblíbenější sluneční brýle - pilotky. Dlouho jsem hledala adekvátní náhradu a konečně ji našla. V Gate! Za 98,-! A ty růžovo-žluté odlesky ve sklech jsou na nich to nejlepší.

4. Nesmrtelné Converse
lehce zprasené špinavé, ale jednoduše - bojím se kontaktu Conversek s pračkou, a vůbec s vodou. Letos si chci pořídit černé, nízké. A co nejdřív! Nejlepší a nejuniverzálnější boty, hodí se snad ke všemu.

5. Malý princ
v dubnu jsem taky něco málo přečetla/dočetla.


Jaké věci jste si v dubnu oblíbily vy? Jak to máte s praním Conversek? Nemám se toho bát?

3 komentáře:

  1. Ten lak je vážně pěkný, na nehtech vypadá moc dobře :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný příspěvek:) Jinak knížka Malý princ, je boží:)
    http://monniegawlasova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych teda Conversky do pračky neházela. Hlavně do tý naší, která všechno žere:D

    OdpovědětVymazat