18. června 2015

18.6. | RANDOM

Po delší odmlce se mi v mobilu zase nakupilo pár fotek a další už čekají v radě do dalšího random článku, aby toho dnes nebylo moc. Měsíc květen byl fajn, někdy více, někdy méně. Při procházení fotek se mi však vždy připomenou jen ty fajn okamžiky a pokaždé si uvědomím, kolik skvělých akcí, káv, jídla, chvil jsem zažila a jak skvělé mám kamarády.

Den matek <3
Czech Brewers Cup
Czech Brewers Cup
Restaurant Day
nová radost z Queens
tradiční víkendové
DOMA a první grilování
tradiční neplánované sladění s Lindičkou
pohoda u Ostravice
jedna filtrovaná ze 
LOVEičky v Ostravě 
nová radost v akci (a coco palm nic moc) + náramek by Liz

2 komentáře:

  1. Na té poslední fotce máš krásný náramek, hezky ladí s hodinkami :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-). Přidala jsem tam i odkaz odkud ho mám :-)

      Vymazat