22. června 2015

GREY & WINE

Conversky jsou nejuniverzálnější boty, co existují, vypadají dobře snad ke všemu. Ať už si obleču džíny nebo sukni, vypadá to prostě dobře. Možná proto po nich sahám opravdu často a už delší dobu uvažuji, že si pořídím ještě černé. Moje bílé už nejsou tak bílé, jak bych si představovala a strach hodit je do pračky, u mě pořád přetrvává. A v Reserved mají nejlepší sukně!

kabát, kabelka-H&M, sukně, crop top - Reserved, boty - Converse

Máte Conversky? Perete je v pračce?

7 komentářů:

  1. máš pravdu, conversky sú vhodné naozaj ku všetkému :-) čo sa týka prania, tiež sa bojím prať tenisky, hlavne tie drahšie... ja mám conversky modré, tak sa až tak nešpinia, ale zase dosť často ich čistím ručne, takže nikdy nie sú úplne že špinavé :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Super basic look :)

    Jasne, kdyz je potreba, tak do pracky hodim snad veskery tenisky na 30.

    Mas super blog, co by si rekla vzajemnemu sledovani? :)

    www.curyinthecity.blogspot.fr/
    Fashion PARIS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-). Fakt? Tak já to někdy zkusím taky teda.
      A už jsi mi jednou psala, já tě sleduji přes bloglovin již delší dobu :-).

      Vymazat
  3. Nesmierne krásne fotky a musím uznať, že máš super blog. Keep going! :)

    Môj BLOG

    OdpovědětVymazat
  4. kombinaci vínové a šedé zbožňuju ♥ moc pěkný outfit, hlavně ta sukně je zajímavá. Jinak conversek jsem měla hned několik párů, teď nosím hlavně ty, co jsou celé černé. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Do kabátu jsem se zamilovala! Láska na první pohled!^^

    OdpovědětVymazat