29. června 2015

NEW IN | URBAN STORE

O tom, že si postupem času koupím Conversky  také v černé barvě, jsem byla přesvědčená už delší dobu. Jsou to boty, na které nedám dopustit, i přes těch pár puchýřů a odřenin, které mi párkrát způsobily. V bílé barvě už je mám více než rok a tak konečně přišel čas, pořídit si i ty černé. Ostatně mně osobně se tyto boty líbí jen v bílé nebo černé barvě.

Objednávala jsem je 23.6. na UrbanStore.cz, kde můžete při registraci získat stovku slevu při nákupu nad 500 Kč, což se hodí. Balík jsem si nechávala posílat na Uloženku, kde mi dorazil 26.6. Takže za mě - s Urban Store spokojenost :-).

A teď mi pro změnu leží v hlavě TYTOTYTO TYTO

A co vy a Converse?

2 komentáře:

  1. Jsou super, přesně tyhle chci taky :). Mám už sice černé kotníčkové, nízké bílé a modré, ale tyhle bych určitě taky využila! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Conversky jsem teď také zvažovala, ale stejně neměli mojí velikost, takže jsem si z Urban Store odnesla zase Vansky :D Já mám skoro vše v černé barvě, tak aspoň pro změnu červené. Nicméně z Conversek se mi asi nejvíc líbí tyto a pak ještě úplně černé. :)

    OdpovědětVymazat