1. července 2015

PENCIL SKIRT

Častokrát, při pohledu do mé skříně, si říkám, že bych si mohla konečně koupit nové kalhoty, jelikož všehovšudy mám pouze jedny výborně padnoucí a oblíbené džíny. Ale za to mám asi desatero sukní a pořád koukám po dalších. A jelikož začíná léto a sukně nebo šaty jsou pro mě nejoblíbenějším letním kouskem, tak tohle je můj další přírůstek z Reserved (protože tam taky mají sukně ze všech nejlepší a nejkrásnější!).
(A ano, je to ta stejná, která byla v minulém outfit postu jen v šedé barvě.)

sukně, kabelka-Reserved, tričko-Sinsay, boty-Converse

Jaké kousky nosíte v létě nejraději vy? :-)

5 komentářů:

  1. krásné tričko :D sukně a tenisky jsou nejlepší kombinace ♥

    OdpovědětVymazat
  2. sukní mam teda taky rozhodně mnohem více než kalhot a nosím je raději :). Tenhle outfit se moc povedl, v jednoduchosti je krása :) a obdivuju, že conversky jsou tak čisté.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-). A conversky jsou tak čisté, protože jsem je tehdy měla na sobě snad teprve podruhé ;-))

      Vymazat
  3. Krásny outfit, veľmi sa mi páči tá čierno-biela kombinácia.
    Rada by som ťa pozvala na giveaway, ktorá práve prebieha u mňa na blogu
    http://nalensworld.blogspot.sk/2015/07/summer-giveaway-2015.html

    OdpovědětVymazat