6. srpna 2015

ARMY GREEN DRESS

Nedávno jsem byla na čtyři dny v Praze, přičemž hlavním cílem mého výletu bylo obejít pár vytipovaných podniků - hlavně kaváren (bude (hodně foto) článek!) a koupit si džíny v Topshopu, jelikož ten nám v Ostravě stále chybí. Vše bylo splněno a kromě kalhot, jsem si navíc přivezla také (nejen) tyto šaty, které mi do oka padly hned, co jsem je zahlédla. Tuhle army zelenou barvu si začínám oblibovat, ač to není zrovna letní barva.

šaty, taška - H&M, boty - Converse
Nosíte v létě raději sukně, šaty nebo kraťasy? :-)

13 komentářů:

  1. Moc se mi líbí rtěnka, můžu se zeptat co je to zač? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, je to Rimmel - Lasting Finish, odstín Royalty :-)

      Vymazat
  2. Takový městský outfit :) S těma teniskama je to perfektní !
    Lenny Mali i Danmark

    OdpovědětVymazat
  3. Outfit je super, moc se mi líbí, takový na pohodu :) Ale asi bych zvolila spíš nějaké sandálky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tie šaty vyzerajú úžasne, ja najradšej nosím šaty, pretože sú vzdušné a v kraťasoch mi je horúco;D

    OdpovědětVymazat
  5. jo, tahle barva mě taky baví a přijde mi, že vypadá skvěle v létě i v zimě :) šaty jsou pěkné a perfektně zkombinované! teď v těch šílených vedrech nejčastěji vytahuji šaty, protože jinak bych se asi roztekla :D

    OdpovědětVymazat
  6. perfektné! khaki farba je super a kabelka sa mi veľmi páči, hneď by som ju brala :)
    pozývam na giveaway

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou moc krásné, miluji takovou barvu. ♥ Chtěla bych si v ní koupit nějakou košili, ale myslím si, že by mi ta barva moc neslušela :( Tobě ale rozhodně sluší a moc! :)
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  8. Osobně bych asi zvolila jinou kabelku, ale šaty jsou super! Úplně z nich křičí letní pohoda a svoboda!

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělé šaty, moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nat, super outfit a krásný fotky. Já musím říct, že mám khaki barvu moc ráda, celkově ten army styl je mi blízký. Jinak v létě nosím téměř výhradně šaty a maxi sukně, pro mě ideální :)
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat