21. srpna 2015

COFFEE&FOOD TOUR | PRAGUE

Není to tak dávno, co jsem byla na čtyři dny v Praze. Původní plán byl v pátek jet a v sobotu se vrátit. Nakonec to dopadlo tak, že jsem odjela už ve čtvrtek a domů odjela až v neděli. No jo, Praha.
Hlavním důvodem mého výletu, bylo obejít několik podniků, které si už nějakou dobu sepisuji. Jelikož jsem měla v plánu chodit všude (kam se dalo) pěšky, vypsala jsem si podniky, které jsou jakžtakž u sebe. Za celé čtyři dny jsem měla v nohách přes 35 kilometrů a jediné místo, kam jsem pěšky nechodila, bylo to, kde jsem ty čtyři dny přebývala resp. přespávala - Roztoky u Prahy.

A co jsem tedy navštívila?

Tenhle makový dort byla naprostá bomba mezi všemi dorty, co jsem kdy jedla. A to na sladké moc nejsem a na makové už vůbec ne. Odsud jsem si mimo jiné přivezla jeden pytlík kávy domů. Za mě tedy palec nahoru!


Pražská klasika, ale přiznám se...moc nechápu, co na té Emě všichni vidí. Hrozně moc lidí, (ne)fungující klima, ledové latté nic moc, ale zase celkem dobrá lokace, pěkný interiér. Nicméně - poprvé a zřejmě naposled.


Taková ta zastávka, ze které se doslova odkutálíte, protože je tam všechno tak dobré a všechno prostě musíte, ač už nemůžete, sníst. Větší a skvělé recenzování ZDE. A koblihu musíš!


Úžasný interiér. Jen v létě je uvnitř vedro jako prase trochu nedýchatelno. Milá obsluha, škoda toho venkovního čumendo posezení přímo na chodníku, jinak moc fajn kavárna. A růžová limonáda Fentimas je skvělá!


Originální interiér a způsob servírování. Sympatické patro, nábytek z palet, sklenice alá zavařovačky, super cold brew. Jen špatné světlo na fotky haha.


A ten nejlepší objev na konec - Double B. Nejlepší a nejmilejší obsluha, největší útrata (co se kaváren týče), krásný a čistý interiér, úžasná káva a šťovíková limonáda a nejlépe fungující klimatizace.


Dále jsem navštívila, ale nevyfotila:


Sečteno, podtrženo - Double B, mamacoffee a Maso a Kobliha. Zbytek odškrtávám ze seznamu a na podzim jdu objevovat dále.


A jaké podniky máte v Praze rádi vy? :-)


5 komentářů:

  1. Mamacoffee zbožňuji! :) Oblíbila jsem si i kavárnu Čekárna, na kterou jsem narazila na farmářských trzích na Kubáni. Ale rozhodně se musím podívat i do všech zmiňovaných podniků, vážně jsi mě navnadila. :)
    novakovakristyna.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám radost :-). Na Čekárnu mrknu, díky za tip :-)

      Vymazat
    2. v čekárně to mám strašně ráda jejich mrkvový dort je nejlepší ! :D

      Vymazat
  2. tyjo, tys toho stihla! :D coffee room mám kousek od bytu, takže tam chodím asi nejčastěji/nejraději. double B vůbec neznám, takže díky za tip, zajdu si tam :)

    OdpovědětVymazat
  3. stihla jsi toho opravdu hodně :D Fentimas limonády mám hodně ráda kupuju si je v Bongustě v ostravě :D a Double B mě opravdu zaujal tam si určitě zajdu ! díky za tip :)

    OdpovědětVymazat