17. srpna 2015

CURRENTLY ON MY WISHLIST


  • crop topy - v šatníku hodně postrádám obyčejná tílka a crop topy, které mi chybí čím dál víc, protože spojení sukně/kraťasy do pasu a crop top jsem si hodně oblíbila.
  • lokai náramek - dlouho sháním korálkový náramek, který bude kvalitní a nebude se šoupat. Lokai se mi mimo jiné líbí i svou myšlenkou.
  • espadrillky - ještě před rokem se mi tento typ bot nelíbil, ale postupem času....myslím, že minimálně jedny potřebuji.
  • tenisky New Balance = dlouhý příběh - NB už chci snad rok, ale nejsem schopná si vybrat barvu. Černá nebo béžová?
  • černo-zlatá menší kabelka - ta má nejoblíbenější už si nutně vyžaduje náhradnici.
  • batoh - elegantní, černý nebo béžový.
  • menší kabelka přes rameno No. 2 - protože tašek není nikdy dost.
  • sephora rouge infusion - přiznávám, líbí se mi hlavně to provedení a doufám, že bude stát za to i samotná rtěnka.
  • krajkové podprsenky - jsem žena, co víc k tomu říct?

A co máte na svém momentálním wishlistu vy?

5 komentářů:

  1. Krásný wishlist! A ty NB za mě určitě černé :)

    Petra Bartáková



    OdpovědětVymazat
  2. za mě teda taky určitě černé NB :) a na mém wishlistu jsou teď snad jen sportovní podprsenky a už pomalu přemýšlím co na podzim :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ty kabelky jsou skvělý :) U tomsek se mi líbí hlavně ten nápad, ale ta cena je na mě příliš :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, přesně tohle všechno taky potřebuju! A krom toho už přemýšlím nad podzimním/zimním oblečením, takže potřebuji nový kabát, boty, šálu, klobouk, svetry, kabelky,....no, chápeš :))

    OdpovědětVymazat
  5. Krajkovou podprsenku a černý baťůžek bych brala okamžitě. :D
    novakovakristyna.blogspot.com

    OdpovědětVymazat