28. srpna 2015

DEN NEPŘEČTENÝCH KNIH

Kolik máte doma nepřečtených knih? Já se přiznám, že několik jich mám a obecná statistika říká, že 28% knih, co máme doma je právě nepřečtených.
Víte o tom, že 31.8. je knižní svátek a to Den nepřečtených knih? Zapojíte se se mnou do výzvy skrz internetové knihkupectví MARTINUS a poslední srpnový den dočteme svou nepřečtenou knihu? :-)

Právě knihkupectví Martinus je iniciátorem této výzvy a mimo jiné spustilo také web www.denneprectenychknih.cz, kde se můžete otestovat a zjistit, kolik máte nadbytečného/promrhaného času, který můžete zužitkovat lépe - ke čtení knih. 

Já bych si ráda udělala zvyk, že před spaním vždycky přečtu pár stran. A jelikož dnes odjíždím k moři a jedu autobusem, čeká mě tedy dlouhá cesta, takže balím knihu a místo do telefonu nebo poslechu hudby, budu raději koukat do knížky.

Já dočtu Body Book od Cameron Diaz a co vy? :-)

1 komentář:

  1. Super článek, taky jsem dneska publikovala podobný o tomhle dni :) Já hodlám dočíst Hledání Aljašky :) Před spaním si číst není vůbec špatný nápad, taky bych to ráda zavedla, ale projíždění instagramu je velká konkurence :D Možná bych to mohla udělat tak, že ráno zkouknu instagram a večer budu číst :D

    OdpovědětVymazat