2. srpna 2015

FESTIVAL VIBES

Už je to sice nějaký ten pátek, co skončil doufám-všemi-známý festival Colours of Ostrava, na který jsem letos konečně zavítala. Poprvé a rozhodně ne naposled.
Festivalů obecně už jsem navštívila několik a letošní léto mě ještě jeden zřejmě čeká. Největší problém, který jsem často řešila, byla taška. S kabelkou na fesťák pochopitelně nepůjdu, tašky přes rameno úplně nemusím (z důvodu nelichotivě přepůleného hrudníku) a s plátěnkou na rameni se mi tahat nechce. Dilema.
A jak jsem to vyřešila, můžete vidět právě v dnešním článku. Tento plátěný batoh je od ostravské značky city folklore (a mají více motivů a všechny jsou super!) a už nyní, po čtyřech dnech na Colours, je to můj nejlepší parťák na festivaly.

batoh - city folklore, sukně - NY, tílko - Sinsay

Byli jste nebo chystáte se letos na nějaký festival? :-)

10 komentářů:

  1. Super pohodový outfit, moc se mi líbí batůžek a sukně :)

    OdpovědětVymazat
  2. mam podobnu suknu :) a ten batoh je fakt super, aj keď ja som skôr na tašky

    OdpovědětVymazat
  3. Super simple look :)

    Letos jsem byla na Berlin festivalu a pristi tejden mozna pojedu na Sziget, ale to se jeste uvidi :)

    http://curyinthecity.blogspot.cz/
    Fashion Paris&Prague

    OdpovědětVymazat
  4. Tomu říkam festivalový outfit <3
    já na festy nejezdím už od 16, ale to byly většinou metalové a punkové, nějak jsem z toho vyrostla :) ale na nějaký pohodový bych vyrazila, mrzí mě, že jsem tehdy propásla 30STM na RfP <3

    OdpovědětVymazat
  5. nejen, že je praktický, ale on i skvěle vypadá, batůžek jeden! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta sukně je krásná, můžu se zeptat kdes ji koupila? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Aaa už to vidím, slepota, promiň :D

    OdpovědětVymazat