25. srpna 2015

HOGOFOGO BISTRO | OSTRAVA

Ostrava je oproti Prahy sice pořád hodně pozadu (asi tak sto let za opicemi), ale pomalými krůčky se stává čím dál tím podnikově zajímavější. Postupně se otevírají zajímavé a kvalitní podniky, které stojí minimálně za zmínku. Má pozornost je směřována na podniky hlavně v centru a jeho blízkém okolí, protože se povětšinou pohybuji jen tam.
Není to tak dávno, co se právě v samotném centru Ostravy otevřelo nové bistro jménem HOGOFOGO. Najdete ho na ulici Chelčického, stejně jako třeba La Petite Conversation (které stojí za zmínku také, protože tady například najdete ty nejlepší hranolky). Takže pokud nechytnete místo v HOGOFOGO, utíkejte do Lapeca. Anebo taky opačně? :-)

HOGOFOGO jsem navštívila v týdnu kolem čtvrté hodiny a v pohodě jsme se usadili i bez předchozí rezervace.  Naše volba padla na domácí limonádu/pivo, hovězí vývar a hovězí burger. Velké recenzovaní jídel není nic pro mě, nejsem žádný gastro-odborník, ale pouze běžný strávník, který si rád zajde na dobré jídlo a dokáže ho ocenit, tak jen krátce a stručně.


Hovězí vývar měl těsně k vývaru od mé babičky, ale jak už to tak bývá...babičky vaří holt nejlépe :-). Velké plus za větší kusy zeleniny a masa, protože to mám v polévce hrozně ráda. Polévka ve mě zmizla lusknutím prstu.

Zanedlouho na stole přistály dva hovězí burgery a hranolky, které jsou podávány velmi sympaticky v klasickém plecháčku. Housky jsou domácí a na první fotce si můžete všimnout, že ne všechny se vždy povedou, tak jak by měly. Naštěstí byla obsluha velmi milá a tu povedenou dala mně :D. K burgeru nemám žádnou výtku, pár burgerů už jsem vyzkoušela a tenhle zatím stojí na špici. Maso tak akorát propečené, chutě vhodně spojené, nikde nic přehnaně nevytéká, nevypadává. 
Ovšem hranolky mě povětšinou zklamou, protože vždy natěšeně očekávám domácí nebo alespoň steakové hranolky a bohužel ani tady jsem se nedočkala, vlastně jsem je ani nedojedla. Takže na hranolky jedině do Lapeca o pár kroků vedle. 

Celé bistro má krásný a útulný interiér, ve kterém jsou využity hlavně přírodní materiály, což oceňuji. Sympaticky propracované detaily vás zaujmou a potěší. Ceny tak akorát, pravidelné informace o týdenním menu podávají na facebook a na závěr opravdu hodně milá obsluha i (předpokládám) majitelé. HOGOFOGO doporučuji všemi deseti a rozhodně jsem tady nebyla naposled! :-) 

3 komentáře:

  1. Teda vypadá to božsky, budu se tam muset zajít podívat. Nové a zajímavé podniky Ostrava potřebuje!
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
  2. Vapda uzasne :) !
    Nikdy v zivote jsem nemela takovy ten typicky hamburger z Mcdonaldu a popravde doufam ze ho nikdy jist nebudu ! Ale pravy burger jsem mela jednou po zabijackym 9km zavode a byl vyborny, Ostrava je ode me sice hodne daleko,ale vypadal hodne podobne,jen byl vetsi,vedle bylo guacamole a steakový hranolky D !

    OdpovědětVymazat
  3. takové podniky jsou skvělé :) člověk tam může zajít na kávu a dortík, ale i na burger nebo polévku, aby se zasytil. vypadá to tam opravdu sympaticky!

    OdpovědětVymazat