15. srpna 2015

NEW IN | PARFUMS

Co se nakupování kosmetiky (na internetu) týče, parfums je u mě jasný vítěz. Obrovský výběr, super ceny a doručení na výdejnu zdarma, co víc od eshopu chtít? V poslední objednávce jsem se hodně uskromnila, ale i tak mi udělala radost.


Léto & hydratační vody ve spreji prostě patří k sobě. Běžně používám sprej za pár (třicet) korun z Rossmannu od Rival de Loop, se kterým jsem spokojená a kupuji ho pravidelně. Ale, co se kosmetiky týče, občas mám chuť po něčem "lepším" a po tomhle od Avéne jsem pokukovala už delší dobu. Má hrozně příjemný rozprašovač, který vodu doslova rozpráší do ultra jemnosti, což je na tváři hodně příjemné.

Myslím, že mánie okolo EOS balzámů už docela utichla a dnes už jsou i u nás lehce dostupné (prodává je třeba Rossmann za 179,-). S vybíráním vůně jsem moc dilema neměla, (nejen) v létě miluji všechno ovocné (kromě jahodové) a (hlavně!) kokosové. Jelikož kokosové EOS nejsou, tak má volba padla na granátové jablko & malina a myslím, že lépe jsem si vybrat nemohla. Voní krásně, vypadá krásně a dokonce to i chutná dobře. 

A jako vždy, při každé objednávce si můžete vybrat nějaký dáreček. Já si vybrala tyto vzorečky od Burberry. Vůně Touch je těžší, ale bude skvělá na podzimní/zimní dny a Baby touch bohužel poputuje dál, mám ráda jiný typ vůně. Je to lehká, čistá vůně, ale já v ní cítím samé kopřivy, které ovšem vůbec neobsahuje :D. Tak snad udělá radost někomu jinému, ať mi doma zbytečně neleží.

Máte zkušenost s nějakým zmiňovaným produktem a s parfums.cz? :-)



4 komentáře:

  1. Termální vodu jsem vždy dostala k nějaké objednávce, a vůbec jsem nevěděla na co by jako měla být. :D A ten eos musí vonět nádherně (miluju maliny!). Taky mám ráda parfums.cz. :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  2. eos musím konečne vyskúšať! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Trošku závidím ten eos :) Já mám summer fruit a miluju ho :)

    OdpovědětVymazat
  4. nákupy na parfums pravidelně ničí moji peněženku :D ale musím uznat, že tam mají skvělé ceny a navíc stále atraktivnější sortiment. EOS jsem si teď nedávno kupovala v DM a také ho pořád olizuji! :))

    OdpovědětVymazat