12. srpna 2015

SUMMER HEAT

Kdo se poslední dny venku alespoň trochu nespálil, jako by nebyl. Já nebyla (jako každé léto) výjimkou a během dvou dnů jsem si stihla připálit jak přední část těla, tak i tu zadní. Nejhorší však byla záda a stehna/boky okolo plavek. Pár dní jsem tedy musela řešit, co na sebe, abych netrpěla. Jakési pravidlo volný spodek - přilehlý vrch jsem úplně vypustila a nastavila pravidlo volný spodek - volný vrch. Tropům zdar! :-)


šortky - H&M, top - NY, kabelka - F&F, boty - Cropp


Jak zvládáte tyto horka vy? Máte nějaké tipy na osvěžení?

19 komentářů:

  1. Nat, super outfit! V prvním momentu jsem si myslela, že je to kraťáskový overal. Nádhera. Já teď v těch vedrech nosím jenom volné šaty, aby se na mě nic nelepilo a já mohla dýchat. I tak už je to ale nesnesitelné!
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle je uplně boží a taky mi to připadá jako overal! Krásně jsi to sladila včetně bot :) a vždycky, když koukám na tvý outfit posty, tak si vzpomenu, jak si tenkrát v tom prvním článků zdůrazňovala, že outfitový posty tady teda rozhodně mít nebudeš :D:P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Já jsem si na to zrovna včera taky vzpomněla! :D. Děkuji Domi ♥

      Vymazat
  3. jo, ty spáleniny nejsou příjemná věc :( já jsem naštěstí stále v pohodě, ale přítel je pořádně rudej, chudák neustále naříká, tak se o něj musím starat a poctivě ho mazat :D outfit přímo dokonalý a stylový! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soucítím s přítelem haha. A Děkuji :-)

      Vymazat
  4. Moc hezký outfit :) Hezky jsi k tomu sladila boty, vypadá to skvěle a tyhle volné outfity jsou do těhle horkých dní úplná pecka! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti to sluší! :) prdět na nějaké pravidla! Hlavně že je to pohodlí :D a teda já ta horka taky nedávám, není nad to se doma v pokoji cítit jako v troubě :/ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha já mám naštěstí doma docela dýchatelno. Děkuji :-)

      Vymazat
  6. Ja si musím teda poklopať, že sa mi tento rok nestalo, že by som sa spálila, dávam si na to už pozor. :) Takéto voľné outfity sú úplne super, strašne sa mi páčia šortky, veľmi ti to pristane.

    Simona | liveinfoxworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Pekný outfit, tie šortky sú krásne :) Podobný top som si nedávno kúpila v C&A a najradšej by som ho nosila stále. :)

    http://accessoriesforbeauty.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám takové topy na ramínka v létě nejraději. Děkuji :-)

      Vymazat
  8. V těchto tropech chodím jen ve volných a vzdušných šatech a nebo se snažim nevylézat z bazénu :D Být v práci v tomhle vedru je opravdu strašná věc :D Jinak krásně sladěný outfit, ty kraťásky vypadají skvěle :)

    http://glamourmoment.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, tak to jsi šťastný člověk :D. Děkuji :-)

      Vymazat
  9. Bom dia!
    Gostei muito de conhecer o seu blog.
    Eu estou achando que ele é muito estiloso, tem uma visualização muito bonita e é cheio de informação útil.
    Dé uma passadinha no meu blog, você vai adora ele tanto quanto eu adorei o seu.
    Se gostar, me siga. Mas se você não gosta.......
    ME SIGA mesmo assim!!! rsrsrs
    Beijos!!

    http://viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    OdpovědětVymazat
  10. Krásne si gladiola tie šortky! Vyzeráš veľmi pekne :)
    Simimaus

    OdpovědětVymazat