2. září 2015

BLACK & PINK

Já jsem v tuto chvíli asi někde na pláži v Chorvatsku, ale přednastavila jsem vám tento článek s outfitem, který bych si do 30 stupňových veder zřejmě nevzala, ale fotky vznikly v době, kdy bylo počasí tak nějak normální.

A je to opět sukně alias nejlepší kus oblečení. Trochu začínám šílet z toho, kolik mám sukní a kolik k nim mám vhodných vršků - málo. Ovšem druhá věc je ta, že poslední dobou mám trochu nechuť k nakupování oblečení a to i k internetovému, které mě jinak poměrně baví. A tak každé ráno nebo večer před spaním, stojím u skříně a bezmyšlenkovitě koukám a ujišťuji se, že opravdu nemám co na sebe (a teď už to není to omílané babské klišé). Zkrátka postrádám vrchní kousky oblečení.

DSC_0209 (2)DSC_0147 (2) DSC_0211 (2) DSC_0215 (2)
DSC_0151
top - H&M, sukně - Reserved, kabelka - Baťa via vinted, boty - Gate


Jak to máte s nakupováním vy? Máte radši to internetové nebo rády chodíte po obchodech?

6 komentářů:

  1. Moc hezký outfit :)
    Já se v internetových nákupech vůbec nevyžívám, ráda chodím po obchodech a hlavně si oblečení můžu vyzkoušet, než si ho koupím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý outfit! Souhlasím s tebou, taky postrádám vrchní díly! Když se mi v obchodě něco líbí, nikdy mi to nesedí a nebo už není v mojí velikosti :( Je to smutné a soucítím s tebou. Užívej si Chorvatska, dokud to jde :)
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu moc ti to sluší! Já ve svém šatníku postrádám snad opravdu vše - i když tomu tak jistě není. Stejně každý den přemýšlím co na sebe. Nakupování mě myslím nikdy nepřestane bavit, jsem zastánce klasického chození po obchodech, internetovému příliš nevěřím, i když chápu - je to mnohem pohodlnější.
    Užívej Chorvatsko! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Páni tento outfit ti opravdu sluší :) !

    OdpovědětVymazat
  5. podla mna inak kazdej zene chybaju vrsky :) tento problem mam aj ja aj mamina :)


    Pozyvam na GA o serum na rast mihalnice :) http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/09/gigalash-giveaway.html

    OdpovědětVymazat