19. září 2015

CROATIA

Před dvěma týdny jsem se vrátila z dovolené v Chorvatsku, kde to opravdu stálo za to. Nečekejte žádnou all inclusive dovolenou v hotelu, ale super strávený týden ve stanech v kempu Baško Polje. Vše má své pro i proti a i přesto, že jsem si párkrát zanadávala, tak jsem si to nadmíru užila a hned bych se vrátila zpátky.
Dnes vám přináším menší fotoreport, resp. spíše foodreport, jak jsem svou dovolenou strávila :-)


smažené kalamáry + jako ke všemu hranolky (snad ani neznají jinou přílohu)
snídaně a kiwano - chutná jako salátová okurka
každodenní péče o pleť
i fastfood jsem vyzkoušela - hrůza
a poslední oběd

Kam jste se letos podívaly vy? :-)

3 komentáře:

  1. Letos mám za sebou Paříž, Amsterdam a Slovinsko, začínám to všecko taky sepisovat do blogu, abych si to na stará kolena pamatovala :)

    janaintheworld.com

    OdpovědětVymazat
  2. Super fotky, hned bych si nějakou tu mořskou potvoru dala! :D :)
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera ! Miluju Chorvatsko a jejich mořský potvory , jen běhat tam je utrpení :D !

    runeatandtravel.com

    OdpovědětVymazat