13. září 2015

NIKE ROSHE RUN

K teniskám jsem se nikdy moc nehrnula, vždy jsem si raději vzala baleríny nebo kotníkové boty. Avšak od té doby, co se začal objevovat trend - sportovní tenisky ke všemu, jsem pocítila nutnost zkusit to taky. A oblíbila jsem si to natolik, že je na nohy nazouvám poměrně často a připomínky, jestli jsem přiběhla z tělocvičny, pouštím jedním uchem dovnitř a druhým vzápětí ven.
Tyhle Nike jsem chtěla v šedé barvě do té doby, než jsem potkala slečnu, která je měla právě v červené a na noze vypadaly naprosto úchvatně. Volba byla jasná! :-)

dlouhá košile - F&F, top - NY, kalhoty - Topshop, kabelka - House, tenisky - Nike via Queens


Jak to máte s teniskami na běžné nošení vy?

8 komentářů:

  1. Ooooch <3 tak to je nejhezčí barevná varianta, jakou jsem viděla! No a sakra, žejo, moc díky, zase mám o další kus bohatší wishlist :D

    OdpovědětVymazat
  2. Super kabelka :) I outfit je dost povedený ;) Většinou tyhle kombinace jako sportovní boty a zbytek elegantní moc nemusím, ale tohle vypadá moc hezky ;)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Moc Ti to sluší! A tenisky jsou krásný, i když já bych pro sebe asi zvolila jinou barvu :)

    Petra Bartáková

    OdpovědětVymazat
  4. Já už nic jiného než tenisky nenosím! A ty tvoje jsou boží! Ještě v kombinaci s tou dlouhou košilí. ♥♥

    OdpovědětVymazat
  5. veľmi pekný outfit :) boty paráda :)
    www.simplytheblog.com

    OdpovědětVymazat