4. října 2015

4.10. | RANDOM

Může mít den tak o pět hodin více? Poslední dobou mám pocit, že mé dny mají tak 15 hodin a nestíhám nic, co bych chtěla. Přiznávám, že občas prokrastinuji, ale mám pocit, že jakmile přijdu z práce domů, tak uběhne hodina a už je čas jít do postele. Máte to někdo podobně?

Dnes jsem se konečně dostala k fotkám z mobilu, přičemž některé jsou ještě z léta, tak vám třeba alespoň pošlu trochu tepla do nadcházejícího podzimu :-).

CO KAFE
koukněte na EKOMAZLÍČEK a podpořte mého kamaráda
Mr. Banh Mi na Colours 
mého srdce šampión na Colours ♥
BonGusta
výlet na Ondřejník
summer vibes
CO KAFE again
výlet na Kružberk
v cooltour

Doufám, že se máte krásně a užíváte si aktuálního babího léta :-)

10 komentářů:

  1. Pěkné fotky! :) A s tím časem to mám stejně. Přijde mi, že kromě školy a práce nestíhám pořádně nic jiného :(

    Petra Bartáková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji a s tím časem to je teď fakt hrozné :-/

      Vymazat
  2. Krásný fotky, Nat! Já musím říct, že to mám podobně. Příjdu z práce, a než se naději, tak ležím v posteli a ze dne nemám vůbec nic.
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A s tou nadcházející zimou to bude čím dál horší! A moc děkuji Adri :-)

      Vymazat
  3. Nádherné fotky, Naty :) Hrnek od Joco chci už strašně dlouho a stejně tak i Keepcup :D Ale nikdy se nedokopu k objednávce. Ty máš nádhernou barvičku i velikost Joca, je naprosto roztomilý! :) Mám strašně ráda tvoje fotky, každá je něčím výjimečná a mě to moc baví! :) Musím říct, že ekomazlicek.cz mě zaujal jen z vizitky, a až potom jsem si přečetla, že je tvého kamaráda, každopádně kouknu na to! :)
    A souhlasím s tebou, dny jsou teď šíleně krátké! Klidně by mohli mít více hodin, ale prosím ať se to protáhne až budu ze školy doma :D Protože přes školu je to i teď vražedné tempo -_- :D

    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    Zvu tě na Giveaway u mě na blogu :) Budu ráda, když se zapojíš :) > http://janetsonrisa.blogspot.cz/2015/08/givewaway-o-jeden-ze-sprchovych-gelu.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mooc děkuji. Já mám Joco i KeepCup a oba jsou super :-). Kdyby sis něco vybrala na ekomazlíčkovi, tak dej vědět :-). Měj se krásně :-)

      Vymazat
  4. super fotky :) při těhle článcích si člověk parádně odpočine :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. jo, s tím časem jsme na tom podobně - začala mi škola, stěhuji se a dny nestačím ani sledovat :D krásné fotky, teď bych si na zahřátí nejraději dala nějaké fakt dobré kafe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji a snad se ten čas trochu zpomalí :D

      Vymazat