18. října 2015

BOMBER JACKET

Krásnou neděli!
Nevím, jak u vás, ale u nás je úplná mlha, že pomalu nevidím z okna. Nejraději bych dnes zůstala doma a odsud ani nevycházela. To mi teda bohužel nevyjde, protože za dvě hodiny jedu na oslavu narozenin. Avšak co mě v tomhle počasí těší je to, že můžu nosit mé tolik oblíbené velké a teplé šály, které dodají téměř každému outfitu vždy něco navíc. Navíc teplo kolem krku je pro mě na podzim a v zimě asi to nejdůležitější. Nedávno jsem si je všechny třídila a dávám si zákaz nakupování, protože jich mám hodně a už to opravdu nemám kam dávat :-).
Jo a ano, nosím (měla bych nosit) brýle, jen si na ně už přes rok nemůžu zvyknout a často je zapomínám :-).


bunda - Reserved, košile, šála, taška - F&F,  kalhoty - Tchibo, boty - House

Máte taky rádi do tohohle sychravého počasí velké teplé šály? 



12 komentářů:

  1. No tak ta bunda <33 tu nutně potřebuju! A s šálama to mám stejně, ale zákaz nakupování si na ně nedám, těch totiž není nikdy dost :D

    OdpovědětVymazat
  2. Šály miluju, nejlíp takový ty co jsou spíš deky :D Jinak supr outfit, vypadá to dobře :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. HUňaté šály miluju :) !

    runeatandtravel.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Moc Ti to sluší! :) A ta bundička je perfektní. Je hezké vidět blogerky na fotkách s úsměvem. Takových už dnes moc nevídám :)

    OdpovědětVymazat
  5. Takovou podobnou bundu shání moje sestra :) Sluší ti to :)
    Mimochodem máš hezký blog, rozhodně jsem ho nenavštívila naposledy!! Byla bych moc ráda, kdybys i ty navštívila můj blog, případně se stala mojí čtenářkou, samozřejmě pokud se rozhodneš můj blog číst:)
    Měj se hezky..:)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
  6. Bomber je pecka, taky jeden vlastním a miluju ho :)) Sluší :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty brýle k tobě strašně jdou a bunda? Prostě pecka! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. tak ta bomber je naprosto perfektní! <333 a na šály já na podzim taky nedám dopustit, miluju ty obrovské a huňaté :D

    JULI JULI blog

    OdpovědětVymazat
  9. tak ta bomber je naprosto perfektní! <333 a na šály já na podzim taky nedám dopustit, miluju ty obrovské a huňaté :D

    JULI JULI blog

    OdpovědětVymazat