11. října 2015

WINDY WEATHER

Léto už je zřejmě definitivně za námi a teď už se můžeme jen těšit na sychravý, pro mě trochu depresivní, ale za to barevný podzim. Dnes je neděle 11.října a já jsem se konečně dostala k těmto zářijovým fotkám, kdy bylo ještě příjemné teplé počasí, avšak vítr, což můžete vidět také na fotkách. I přesto se mi tyto fotky hrozně líbí a vůbec, tyto cihlové zdi vypadají dobře vždy a všude.
Teď si jdu udělat teplý čaj, zachumlat se s časopisy do peřiny a odpočívat před večerní hot jógou, kterou jsem chtěla už dlouho vyzkoušet. Snad se máte taky krásně! :-)


kalhoty - Topshop, košile - NY, tričko - Sinsay, taška - Reserved, chlupatý přívěšek - aliexpress, boty - Converse via urbanstore


Jak se těšíte na podzim? Už máte nakoupeny nějaké podzimní kousky? :-)

5 komentářů:

  1. Cihlová zeď je na fotkách super! A škoda, že takhle už vyjít ven nemůžeme, ale sluší ti to. Miluju kostkované košile. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super outfit! Na zachumlání se do peřin se těším taky, dneska mě ale čeká ekotoxikologie ://
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat