10. listopadu 2015

10.11. | RANDOM

Krásné úterý!
Dnes jen krátké foto-shrnutí uplynulých dní :-)

Ostravanka Coffee Shop
HOGOFOGO
mi-lu-ju kokosovou vodu! ♥
smoothie time
Mikulov
Bistro KUK v Mikulově
nejkrásnější Lednice
hon na podzimní bundičku - Stradivarius
EKOMAZLÍČEK
polovina bohužel skončila v koši, za mě teda ne
coffee cupping 
slávky se zeleninou v kokosovém mléku
Ostravanka Coffee Shop
objednávka ODSUD
batátový krém mi teda moc nechutnal
někdy je to potřeba (Rong Vang)
nově otevřené CO  KAFE
Kryštof ♥
La Petite Conversation na Coffee of Ostrava
Coffee of Ostrava

Doufám, že se máte krásně! :-)


PS: Sháním lak na nehty v "army green" barvě, v drogérkovém sortimentu žádný takový není, nevíte o nějakém? :-)

7 komentářů:

  1. Nééé, to jídlo nééééé, mám teď děsný hlad, mňam! :) Jak moc intenzivní je honey glow? chci si ji také pořídit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Asi záleží na člověku, ale mě osobně přijde intenzivní tak akorát. Určitě bych ji neřadila k těm, ze kterých až bolí hlava, jako je třeba vůně sugared apple. Takže určitě doporučuji :-)

      Vymazat
  2. www.sperkovnictvi.cz - Krásné šperky se slevou 100,-Kč!!! Využij slevu 100,-Kč při nákupu nad 600,-Kč. Slevový kód – BGS . www.sperkovnictvi.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Toho jídla zase! Hned bych si něco dala. Tu svíčku si musím očuchat, podle názvu totiž vypadá skvěle :)
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný fotky ,jako vždy :) !

    runeatandtravel.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Hogofogo vypadá super! já měla včera capuccinno v Ostravance a nebylo vůbec dobré :( jsem z toho byla až smutná :D

    OdpovědětVymazat