24. listopadu 2015

24.11. | RANDOM

Aneb shrnutí posledních týdnů do jednoho článku.
Poprvé jsem ochutnala Matcha Tea a uvažuji, že si ho koupím i domů, poprvé jsem jedla husu a husí játra, udělala jsem si pár radostí a zase si uvědomila, kolik skvělých lidí mám okolo sebe. :-)

objednávka z parfums
radosti ♥ (Klenoty Aurum)
Svatomartinská husa v HOGOFOGO
nejkrásnější Ikea pokoj

radosti ♥ (Pandora)
MOVEMBER v CO KAFE
poslední fotka s prodlouženými řasami (prodloužené řasy poprvé a naposledy)
skvělý Zaječský vinný sklep
oblíbené Pho Bo na ostravské tržnici
husí játra v La Vida

Mějte se krásně!

6 komentářů:

  1. Krásný fotky :) !
    Muzu se tě zeptat kde jsi sehnala ty tyčinky :) ?

    runeatandtravel.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-). Tyčinky jsem sehnala ve zdravé výživě, konkrétně v Ostravě na Tyršové :-)

      Vymazat
  2. Ta červená rtěnka ti strašně moc sluší! :) A ta husa vypadá božsky! Hned bych si jí dala :) Nad hodinkami jsem se rozplývala už minule, jsou vážně skvělý :)
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mooc děkuji, husa byla výborná! :-)

      Vymazat
  3. jak ti to sluší! a hodinky jsi vybrala opravdu nádherné :)

    OdpovědětVymazat