20. listopadu 2015

MARC BY MARC JACOBS WATCH

Hodinky nosím každý den, a pokud je nějaký den náhodou zapomenu, hned vyšiluji, že jsem je určitě někde ztratila, protože se mi přece nemohlo stát, že bych si je nevzala. Naštěstí se nikdy žádná ztráta nekonala, to jen ten ranní spěch a denní skleróza.

Rozhodla jsem se, že si pořídím nové hodinky, tentokrát ve stříbru. Vybírání nebylo zas tak těžké, rozhodovala jsem se pouze mezi dvěma hodinkami Marc by Marc Jacobs a níže na fotce vidíte, které nakonec vyhrály. Ještě dodám, že to všechno byla asi tak otázka hodiny. Taky na vás občas přijde taková nákupní horečka? 

Hodinky jsem si vyhlídla na webu Klenoty Aurum a hned se na ně šla podívat do kamenné prodejny v obchodním centru Futurum v Ostravě. Paní prodavačky mi tam ale bohužel řekly, že tyhle hodinky v Česku vůbec nejsou a není jej možné ani objednat. Ale nevzdávala jsem to a protože jsem holka cizím lidem nedůvěřivá, zajela jsem ještě do jiného obchoďáku (Forum Nová Karolina), kde mi (mimochodem moc milá) paní řekla, že konkrétní hodinky na prodejně zrovna nemají, ale že mi je objedná - v neděli objednáno, v úterý doručeno na prodejnu, co víc k tomu říct? :-)



A jak to máte s hodinkami vy? Nosíte je? :-)

12 komentářů:

  1. Hodinky nosím každý den. Ani na ně nekoukám, abych zjistila kolik je hodin, ale jsem nesvá, když je nemám. :D Vždycky jsem si kupovala takový ty levný z ebay a aliexpress, ale asi před půl rokem sem dostala DW hodinky a miluju je. Jinak příběh s prodavačkama mě vůbec nepřekvapuje. :D Vybrala sis skvěle, jsou nádherný! :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem měla hodně hodinek z ebay a ali, ale loni jsem si konečně koupila první "lepší" hodinky a všechny tamty jsem podarovala nebo rovnou vyhodila. Hodinky jsou určitě dobrá investice :-). Děkuji ♥

      Vymazat
  2. Jsou nádherný! Přesně tyhle už jdou dlouhou dobu na mým wishlistu, ale pořád jsem nějak neměla pár tisíc na zbyt, abych si je mohla koupit. Takže ti je vážně závidím, jsou krásný :)
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji a snad nebude brzo co závidět a uděláš si radost taky :-)

      Vymazat
  3. Přesně tyhle bych si přála, jsou nejhezčí!! <3 a bez hodinek jsem taky nesvá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, taky se mi líbily nejvíce :-)

      Vymazat
  4. Krásné a tiše závidím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, třeba si taky uděláš někdy radost a nebude co závidět :-)

      Vymazat
  5. Mimochodem, teď je tu soutěž o wellingtonky https://www.brasty.cz/soutez

    OdpovědětVymazat
  6. bez hodinek se neobejdu! tyhle MJ hodinky jsou pekne!:)

    Bridge of Memories

    OdpovědětVymazat