17. listopadu 2015

NEW BALANCE

Konečně jsem se dočkala. Po více než roce, jsem se rozhodla, jakou barvu tenisek New Balance si koupím. Začátky byly divočejší - jednoznačně chci vínovou nebo červenou. Avšak poté, co jsem si pořídila červené Nike Roshe Run, zjišťuji, že by bylo rozumnější koupit si další tenisky v nějaké neutrální barvě. Takže černá, modrá, béžová? Modrou vyřazuji jako první, nikdy jsem ji nemusela, béžová vypadá hezky, trávě a bahnu se většinou vyhýbám, to by mohlo klapnout, i když...pořád je praktičtější ta černá. Chodím ráda na koncerty, kde mi někdo sem tam šlápne na nohu a tenisky jsou přece na koncert nejlepší. Je rozhodnuto, kupuji černé (z nějakých úhlů mi přijdou spíše tmavě modré, ale budiž) a až přijde čas, budou možná i ty další. S vínovýma už mě předběhla Linda, zamáčkla jsem slzu a už teď se (ne)těším na další barevné dilema.
Sečteno podtrženo, New Balance jsou momentálně jedny z mých nejoblíbenějších tenisek, o trochu více oblíbenější než Roshe Run a o trochu méně než Converse. 

bunda - Stradivarius, tričko - Lindex, šál - C&A, kalhoty - Mango, boty - New Balance via urbanstore


Máte tenisky New Balance? Jakou barvu a jak jste s nimi spokojené? :-)


Na závěr musím přidat mou momentálně nejoblíbenější písničku. Je mi ze všeho, co se teď děje, tak trochu smutno. Je třeba si užívat každého dne a trávit čas s lidmi, které máme rádi.


2 komentáře:

  1. Mně se více líbí tenisky nike, že jsem na new balancema ani nepřemýšlela, ale tyhle vypadají hezky. :) Myslím, že jsi určitě dobře vybrala a vínové jsou taky super, to je pravda!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc Ti to sluší a ty boty jsou krásný! :)

    Petra Bartáková

    OdpovědětVymazat