26. prosince 2015

26.12. | CHRISTMAS RANDOM

Jak jste si užili vánoční svátky? Já naprosto skvěle, dospala jsem všechny spánkové deficity, pořád bylo co dělat, ani jsem nestihla smutnit, že už je po všem, jako se mi stává každý rok. Doufám, že jste se měli minimálně stejně dobře jako já a dnes mám jen několik fotek z pomalu odcházejícího vánočního období. Těm, kterým v pondělí začíná pracovní týden - stejně jako mně, přeji úspěšný start...no taky se mi nechce ;-).



a nejlepší zakončení na 2. svátek vánoční 

 Jak jste si užili Vánoce a co jste našli pod stromečkem? :-)

4 komentáře:

  1. Na té fotce ti to hrozně moc sluší :) A ještě se zeptám, jak jsi spokojená s touhle řasenkou? Já tomu moc nedávala, ale děsně jsem si jí oblíbila, dělá nádherný řasy :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji a řasenku jsem zatím nezkoušela. Dostala jsem ji na Vánoce a momentálně ještě používám předešlou řasenku :-). Ale jsem na ní zvědavá :-)

      Vymazat
  2. mnam to jedlo na druhy sviatok!

    Pozyvam na povianocnu GA o Guess a Dermacol :) tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/12/povianocna-ga.html

    OdpovědětVymazat