6. prosince 2015

GREY MOOD

Krásnou druhou adventní neděli!
U mě letos bohužel bez adventních svíček. Tento rok na mě vánoční nálada zatím ani nedýchla, a to i přesto, že první vánoční punč i procházku po trzích už mám za sebou. A co se týče vánočních dárků, tak tam jsem pozadu úplně a přiznávám, že mám zatím jen jednu polovinu jednoho dárku. Druhý dárek mám objednaný, avšak dostala se ke mně zpráva, že mi má dojít 5. ledna (Aha?!). Takže ano, letos to zatím vůbec nezvládám. A to nemluvím o náladě na bodě mrazu. Možná důvod udělat si něčím radost? haha. 
Dnes mám připravené fotky, kdy byl venku krásný západ slunce a hřála mě myšlenka, že po focení na mě čeká tolik milovaná Pho polévka. Fotky jsou bohužel trochu zrnitější, ale i tak patří k mým oblíbeným.
A teď si jdu uvařit pořádný hrnek horkého čaje (a už se moc těším na horkou čokoládu s marshmallow!) a jdu hledat lepší náladu při vaření, které mě vždy příjemně odreaguje. Koneckonců, dobré jídlo je přece vždy ta správná volba. :-)


šaty - H&M, svetr - Mango, šála - NY, taška - House, boty - Deichmann

Jak to máte s vánoční náladou vy? A už máte doma vyzdobeno?

5 komentářů:

  1. Nat, jsi skvělá! Outfit je perfektní, úplně můj šálek kávy :). Já už mám dárky skoro nakoupené, většinu přes internet, protože odmítám ty davy v obchoďácích. Nicméně, ještě asi 4 dárky mi chybí, a nevím, kdy je seženu, protože zkouškové za chvíli bude neúprosné..
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Adri :-). Tak to se máš, že máš alespoň něco. Já to vidím taky tak, že to nakonec vyhrají nákupy přes internet. Držím palce u zkouškového!

      Vymazat
  2. Tak tenhle outfit ti naprosto sedí :) ! Obzvlášť šála je dokonalá !


    runeatandtravel.blogspot.com

    OdpovědětVymazat