31. prosince 2015

HAPPY NEW YEAR

Krásný poslední čtvrtek v roce 2015. Doufám, že vy pracující, už máte taky volno, tak jako já a venku máte stejně krásné počasí, jako my v Ostravě. Venku svítí sluníčko, zatím na něj koukám jen přes pootočené žaluzie v okně, ale za chvíli vyrážím na procházku. Silvestr jak vyšitý :-).
Poslední den v roce jsem chtěla uzavřít jednoduše a nenuceně random silvestrovskými fotkami. Nechci rekapitulovat uplynulý rok, několik skvělých okamžiků mi utkvělo v hlavě a tam si je chci také nechat. Poznala jsem pár nových skvělých lidí a doufám, že se mnou budou i v roce 2016. Věřím, že nastanou nějaké pozitivní změny a všechno negativní bude také jistým přínosem. Nyní už se těším na rok 2016, který mi doufám přinese další nové momenty, na které budu zase přesně za rok vzpomínat.
Užijte si dnešní den tak, jak si přejete a buďte s lidmi, které máte rádi. (A nesmutněte, pokud nedostanete novoroční pusu, já ji taky taky nedostanu)









Žádné komentáře:

Okomentovat