8. prosince 2015

MEXX - LIFE IS NOW for her & for him

Co se týče parfémů a toaletních vod, tak nepatřím ke "sběratelům" a nové kupuji vždy až poté, co nějaký spotřebuji. Doma mám momentálně dva parfémy (jedna lehčí a druhá těžší vůně), ve kterých už je toho doslova na dně a dvě toaletní vody, přičemž jedna z nich je právě tato Life is now od značky MEXX. Pod ruku se mi dostala také pánské varianta této vůně a dnes bych se chtěla podělit o to, jak mi tyto vůně voní/nevoní.
Řekla bych, že popis vůně je hodně individuální a ne zrovna jednoduché, takže bych to označila jako takovou minirecenzi. :-)

Jedná se o toaletní vody, které nizozemská značka MEXX uvedla na trh v letošním roce. Oba flakóny mají sympatické a jednoduché balení a design, které se spolu krásně doplňují.


  • LIFE IS NOW FOR HER
Jedná se o ovocno-květinovou vůni, které já osobně mám moc ráda. Na první přičichnutí ve mě evokuje vůni pomeranče až grapefruitu a čistých bílých květů. Upřímně, podle růžového obalu jsem čekala něco hodně sladkého, ale vůně mě velmi překvapila. Po rozležení vůně se z ní jakási ovocná sladkost vytrácí a jde příjemně cítit těžší základ vůně. Sečteno podtrženo - já tenhle flakónek házím do kabelky, protože mě osobně přijde nejvhodnější na tento sychravý podzim, protože z ní cítím jakousi "hřejivost".

Složení vůně:
Hlava: pomeranč, guava, hruška
Srdce: kosatec, jasmín, lilie
Základ: pižmo, vanilka, cedrové dřevo


  • LIFE IS NOW FOR HIM
Přiznám se, že pánská varianta vůně mě trochu zklamala. Na první přičichnutí mě vůbec nezaujala a jevila se mi, jako nějaká levnější voňavka až rozprašovač na toaletu. Vůně je hodně svěží, já osobně v ní cítím i nějakou sladkou linku. Asi bych se nezlobila, kdybych měla vedle sebe muže, který by takto voněl, avšak, myslím si, že dámská varianta je mnohem zajímavější a podmanivější.

Složení vůně:
Hlava: jablko, ananas, kardamom, bergamot
Srdce: levandule, mořské tóny, frézie
Základ: santalové dřevo, pačuli


Tyto vůně seženete například v drogerii Rossmann, kde právě také probíhá soutěž, ve které můžete vyhrát polaroidový foťák Instax Mini 8. Více o soutěži se dočtete na této stránce: www.mexxsoutez.cz.


Kolik máte doma parfémů? Máte nějaký svůj oblíbený, ke kterému se vracíte?


3 komentáře:

  1. Já si pamatuji jak jsme si jako puberťák hodně kupovala toaletní vody mexx jako deodorant :D teď už k nim žádnou cestu moc nemám, teď mám v lásce parfémy od Lancome nebo Yves Rocher :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, k toaletkám se taky moc nehrnu, ale tahle se mi líbí i tím, jak je malá a skladná, což se mi hodí, když někam jedu a nechci si sebou brát vyloženě parfém. Nebo je to ideální dárek pro nějakou malou slečnu :-). Ani nevím, že Yves Rocher má parfémy, díky za tip :-)

      Vymazat
  2. The post is so great! Thank you so much for sharing:)

    irenethayer.com

    OdpovědětVymazat