21. prosince 2015

WINTER COAT

Kolik máte zimních kabátů? Já jsem do konce října neměla ani jeden a už jsem se začala trochu obávat, že zimu strávím v bomberu. No a dneska, když toto píšu, mám kabáty rovnou tři, netroškařím. Sehnat vhodný zimní kabát byl pro mě docela oříšek. Má kritéria byla - kvalitní, hezký, příjemný, s podílem vlny, šedý nebo černý, do 2 tisíc. Bohužel všude jsem nacházela nějaké, které neodpovídaly všemu, většinou byly bez vlny nebo předražené. Tak trochu jsem se vyhýbala H&M, ani nevím proč, ale poslední zoufalé naděje mě dostaly i tam a světe div se - mám kabát. A přiznávám, že už ho mám i v jiné barvě, protože je super příjemný a super teplý. A pořád ho tam mají a dokonce ve slevě! 

A o třetím novém kabátu zas někdy příště. Krásné pondělí a všem Natálkám krásný svátek. :-)


kabát - H&M, tričko - Pull&Bear, šála - F&F, kabelka - Reserved, boty - Deichmann


3 komentáře:

  1. Skvělý kabátek! Moc se mi líbí i ta oboustranná šála :) Já bych takhle oranžovou asi moc neužila, ale vypadá skvěle a sluší ti :)
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
  2. Ten kabát je super! A ta šála je dokonalá :) Já mám jeden pořádně zimní kabátek,ale ten letos asi nevytáhnu..

    OdpovědětVymazat
  3. kabát je hezký a kabelka se mi moc líbí!

    OdpovědětVymazat