2. ledna 2016

BUCKET LIST | 1

Jak už to tak na začátku dalšího roku bývá, spoustu lidí si dává předsevzetí a cíle do nového roku. Bohužel to často začíná a končí v lednu. Návaly v posilovnách po měsíci utichnou, prodej krabiček cigaret po měsíci zase stoupne, intenzita prodeje potravin se sníženým obsahem tuku možná zůstane stejná delší dobu, ale málokdo si uvědomí a zjistí, že to jsou jenom nezdravé náhražky, které ve většině případů nemají se zdravým životním stylem nic společného, a tak bych mohla pokračovat dál a dál.

Nicméně, já si většinou žádné velké cíle do nového roku nedávám. Ano, mám nějaké plány a předsevzetí, co bych chtěla tento rok udělat, prožít, zažít, ale netlačím na to a nechávám tomu tak trochu volný průběh. Je to jen na mě, nikdo to za mě neudělá a až se rozhodnu, tak to udělám.

Na mém Pinterestu jsem si si vytvořila nástěnku "Bucket List", kam si ukládám takový seznam přání, které bych si chtěla splnit a je úplně jedno, jestli to bude tento rok nebo třeba v roce 2030. Je to seznam, který chci prožít někdy v průběhu mého života. Těším se, až si ho budu zaplňovat dalšími sny a hlavně na to, až si nějaký z nich budu moci odškrtnout jako splněný. :-)



A co máte na svém seznamu přání vy? Máte něco stejně jako já? :-)


2 komentáře:

  1. Vlastnit macbook a mít svůj vysněný domeček je určitě i moje přání :) Co se týče cestování, tak mě to hrozně táhne na Island :)

    OdpovědětVymazat
  2. Navštívit Řecko máme stejně, tenhle rok se mi naskytla příležitost jet tam na měsíc (takže mě asi čeká srpen v Řecku :) ). Dream home je taky jasné.. a být šťastná - to je to nejdůležitější.. :)

    OdpovědětVymazat