19. ledna 2016

HAPPY DAY

Jak často se vám stává, že máte pocit, že je jakýsi happy den, protože i cizí lidi (jako třeba obsluha v kavárně, prodavačka, pán z ochranky,...) se kterýma se ten den potkáte, mají dobrou náladu a baví vás více či méně vtipnými hláškami? Mně se to stalo po velmi dlouhé době a překvapením pro mě byl fakt, že se to zobrazilo i na fotkách, protože na (téměř) všech, které vznikly, jsem vypadala tak nějak vysmátě a v pohodě. 

Po focení jsem byla v ostravském Minikině na islandský film Berani, který byl tak depresivně, smutně a melancholický krásný, že vám ho jen doporučuji. Ale nedívejte se na něj, pokud máte blbou náladu!


kalhoty - F&F, kabát - Reserved, šála - H&M, boty - CCC, čepice - C&A

2 komentáře:

  1. Máš skvělou šálu a nádherný hodinky !:)

    OdpovědětVymazat
  2. já chci nabalená vypadat taky tak skvěle jako Ty! :((( vypadáš perfektně do posledního detailu <3

    OdpovědětVymazat