14. října 2016

14.10. | RANDOM

Krásný pátek! Po nějakém čase jsem si prohlížela fotky v mobilu, protřídila je a skoro všechny některé dala do dnešního nepravidelného článku. Při vytváření těchto random článků na mě vždycky dopadá dobrá nálada, když si uvědomím, co jsem za poslední dobu dělala, co dobrého jsem snědla haha a vůbec, jak dobře jsem se měla. :-)

UGO salaterie konečně v Ostravě
parfums.cz
instastories life
nové ostravské FÆNCY FRIES
Babetti
prosím? ♥
snídaně v AlterNativa Café 
FÆNCY FRIES podruhé
 
pravidelná ranní
♥♥♥ (city folklore)
za mě - vyhozené peníze 

Krásný víkend! 

3 komentáře:

  1. Ahoj,můžu se zeptat kam chodíš cvičit? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, do jednoho malého fitka v Hrabůvce :-)

      Vymazat
  2. No perfektní, teď abych šla sežrat celou lednici :x :D

    OdpovědětVymazat