2. října 2016

NEW IN | BIOOO.CZ

(Budeme dělat, že žádná blog-pauza nebyla)
Jelikož se poslední dobou snažím vyhledávat spíše přírodní kosmetiku a mezi mé velké oblíbence patří hlavně rostlinné olejíčky, tak jsem si udělala malý nákup na BIOOO.CZ. Na této stránce jsem nakupovala poprvé a už teď vím, že ne naposled. Nejvíce mě zaujala česká přírodní kosmetika Nobilis Tilia, která má na biooo řádné zastoupení, ale jelikož preferuji cestu "spotřebuji/koupím" před "koupím/koupím/koupím", vybrala jsem si pouze tyto tři produkty.



Hřebíček je vhodný na problematičtější pleť, protože má vysoce protizánětlivé účinky. Jelikož se mi za poslední dobu pleť znatelně zhoršila, tak tohle byla první věc v košíku.


Vzhledem k tomu, že některé rostlinné oleje jsou komedogenní (např. kokosový - ano, tento zázrak všech zázraků má i nějaké negativní vlastnosti), tak jsem si dávala pozor, který vybrat a vyhrál to mandlový.


Kosmetika URTEKRAM mě zaujala na první pohled svým designem a nejraději bych si koupila úplně všechno. Zatím vyzkouším pouze tento (můj první) přírodní šampon pro normální až mastné vlasy.


Jaký máte názor na přírodní kosmetiku vy? 

3 komentáře:

  1. Od Nobilis Tilia se mi osvědčila heřmánková voda, byla boží! <3 Bio kosmetiku ráda zkouším, ale vyloženě na ní nelpím.

    OdpovědětVymazat
  2. Produkty vypadají úžasně! Já přírodní kosmetiku zbožňuju a vždycky jí dávám přednost :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já teď kupuji už jen a jen přírodní kosmetiku. Nemůžu si stěžovat. :) Jinak bych tě ráda pozvala na svůj blog, kde publikuji články z oblastni modelingu, cestování, mody a vegasnských receptů! :) www.jojovcitus.blogspot.com

    OdpovědětVymazat